Klopt ja dat blijft terugkomen, maar zojuist heb ik alles al gebruiktquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
Heb hier buiten verse munt staan.
Ook rozemarijn. Sta er echt van te kijken hoe sterk die plant is. Is niet kapot te krijgen, lijkt wel onkruid zoals ik.
Shabab was hier in betere tijden een coffeeshop met een binnentuin. Je kon dan lekker in het zonnetje genieten van wat rookwaar gepaard met een muntthee.quote:
O dat klinkt goed, Shabab betekent jonge man of jongeren, dus ik dacht dat je puur de betekenis bedoelde. Klinkt wel als een goede plek, jammer dat er nu slechtere tijden zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Shabab was hier in betere tijden een coffeeshop met een binnentuin. Je kon dan lekker in het zonnetje genieten van wat rookwaar gepaard met een muntthee.
Op een gegeven moment kregen we Aleid Wolfsen en die wist heel goed hoe hij tijden slechter moest maken. Het is daarna eigenlijk nooit meer echt goedgekomen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:57 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
O dat klinkt goed, Shabab betekent jonge man of jongeren, dus ik dacht dat je puur de betekenis bedoelde. Klinkt wel als een goede plek, jammer dat er nu slechtere tijden zijn.
Jammer maat, heel erg jammer. Utrecht is wel een mooie stad, behalve kanaleneiland dat vond ik wel skeer.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kregen we Aleid Wolfsen en die wist heel goed hoe hij tijden slechter moest maken. Het is daarna eigenlijk nooit meer echt goedgekomen.
Iemand waar ik vroeger mee omging had overigens een hele andere betekenis bij het woord 'Shabab' hij associeerde het met prostitutie.
Was ook een naar en vreemd ventje. Utrecht is een aparte stad die de zaken anders aanpakt dan ik zou doen, maar het heeft wel zo z'n charme. Ga het niet missen denk ik als ik ergens anders neer zou dalen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:02 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Jammer maat, heel erg jammer. Utrecht is wel een mooie stad, behalve kanaleneiland dat vond ik wel skeer.
Oh dat is wel apart die interpretatie van het woord shabab.
Ja, ik heb een tijdje gestudeerd in Utrecht, maar ik ging op en neer. Ik vond die binnentuin bij de dom maar vreemd. Verder was Mr Jacks wel echt het restaurant voor als je op een budget zat en je het niet erg vond dat het interieur slecht was en je misschien aan de schijt zou raken een dag later. Mooie stad 10/10 alleen jammer dat had zandpad is weggehaald.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was ook een naar en vreemd ventje. Utrecht is een aparte stad die de zaken anders aanpakt dan ik zou doen, maar het heeft wel zo z'n charme. Ga het niet missen denk ik als ik ergens anders neer zou dalen.
Zandpad was waardeloos, maar de rooie brug was wel een erg leuk concept! Tankstation die 24/7 open was dus je kon altijd terecht voor sigaretten en benzine om de hele avond en nacht rondjes te gaan rijden. Mr. Jacks is wel berucht ja, maar ben er nog nooit binnen geweestquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:07 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tijdje gestudeerd in Utrecht, maar ik ging op en neer. Ik vond die binnentuin bij de dom maar vreemd. Verder was Mr Jacks wel echt het restaurant voor als je op een budget zat en je het niet erg vond dat het interieur slecht was en je misschien aan de schijt zou raken een dag later. Mooie stad 10/10 alleen jammer dat had zandpad is weggehaald.
Zandpad helaas nooit kunnen zijn in haar volle glorie. Dat van die rooie brug klinkt wel goed. Mr Jacks vond ik echt legendarisch daar eten ook, de eigenaar werd eens baas op een grote groep Amerikanen haha. Oh en ik vind die gast met luide muziek op zo'n soort fiets met een heel hoog stuur ook wel tof. Die gast droeg altijd mega kleurrijke shit.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zandpad was waardeloos, maar de rooie brug was wel een erg leuk concept! Tankstation die 24/7 open was dus je kon altijd terecht voor sigaretten en benzine om de hele avond en nacht rondjes te gaan rijden. Mr. Jacks is wel berucht ja, maar ben er nog nooit binnen geweestik zie mezelf toch meer op mijn plek wat meer richting het oosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |