abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2025 @ 19:50:39 #1
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217466873
Ik maak altijd zelf muntthee van verse munt jeweetzellef maar dat heb ik op dit moment niet. Helaas pindakutje.

Greetzz

En je weet het he

Peace out

Hogwarts
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  vrijdag 25 april 2025 @ 19:56:57 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217466923
Heb hier buiten verse munt staan.

Ook rozemarijn. Sta er echt van te kijken hoe sterk die plant is. Is niet kapot te krijgen, lijkt wel onkruid zoals ik.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 25 april 2025 @ 19:58:22 #3
503746 Hogwarts
School of swag
pi_217466937
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
Heb hier buiten verse munt staan.

Ook rozemarijn. Sta er echt van te kijken hoe sterk die plant is. Is niet kapot te krijgen, lijkt wel onkruid zoals ik.
Klopt ja dat blijft terugkomen, maar zojuist heb ik alles al gebruikt :@
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  vrijdag 25 april 2025 @ 20:32:44 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217467154
Shababtijden O+
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217467339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Shababtijden O+
Chillen met de shabab's _O_
  vrijdag 25 april 2025 @ 20:56:26 #6
503714 SebbeSwensje
pi_217467389
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:51 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Chillen met de shabab's _O_
Shabab was hier in betere tijden een coffeeshop met een binnentuin. Je kon dan lekker in het zonnetje genieten van wat rookwaar gepaard met een muntthee.
Appears.
pi_217467399
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:56 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Shabab was hier in betere tijden een coffeeshop met een binnentuin. Je kon dan lekker in het zonnetje genieten van wat rookwaar gepaard met een muntthee.
O dat klinkt goed, Shabab betekent jonge man of jongeren, dus ik dacht dat je puur de betekenis bedoelde. Klinkt wel als een goede plek, jammer dat er nu slechtere tijden zijn.
  vrijdag 25 april 2025 @ 21:00:57 #8
503714 SebbeSwensje
pi_217467428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:57 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
O dat klinkt goed, Shabab betekent jonge man of jongeren, dus ik dacht dat je puur de betekenis bedoelde. Klinkt wel als een goede plek, jammer dat er nu slechtere tijden zijn.
Op een gegeven moment kregen we Aleid Wolfsen en die wist heel goed hoe hij tijden slechter moest maken. Het is daarna eigenlijk nooit meer echt goedgekomen.
Iemand waar ik vroeger mee omging had overigens een hele andere betekenis bij het woord 'Shabab' hij associeerde het met prostitutie.
Appears.
pi_217467440
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 21:00 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Op een gegeven moment kregen we Aleid Wolfsen en die wist heel goed hoe hij tijden slechter moest maken. Het is daarna eigenlijk nooit meer echt goedgekomen.
Iemand waar ik vroeger mee omging had overigens een hele andere betekenis bij het woord 'Shabab' hij associeerde het met prostitutie.
Jammer maat, heel erg jammer. Utrecht is wel een mooie stad, behalve kanaleneiland dat vond ik wel skeer.

Oh dat is wel apart die interpretatie van het woord shabab.
  vrijdag 25 april 2025 @ 21:05:40 #10
503714 SebbeSwensje
pi_217467459
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 21:02 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Jammer maat, heel erg jammer. Utrecht is wel een mooie stad, behalve kanaleneiland dat vond ik wel skeer.

Oh dat is wel apart die interpretatie van het woord shabab.
Was ook een naar en vreemd ventje. Utrecht is een aparte stad die de zaken anders aanpakt dan ik zou doen, maar het heeft wel zo z'n charme. Ga het niet missen denk ik als ik ergens anders neer zou dalen.
Appears.
pi_217467470
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 21:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Was ook een naar en vreemd ventje. Utrecht is een aparte stad die de zaken anders aanpakt dan ik zou doen, maar het heeft wel zo z'n charme. Ga het niet missen denk ik als ik ergens anders neer zou dalen.
Ja, ik heb een tijdje gestudeerd in Utrecht, maar ik ging op en neer. Ik vond die binnentuin bij de dom maar vreemd. Verder was Mr Jacks wel echt het restaurant voor als je op een budget zat en je het niet erg vond dat het interieur slecht was en je misschien aan de schijt zou raken een dag later. Mooie stad 10/10 alleen jammer dat had zandpad is weggehaald.
  vrijdag 25 april 2025 @ 21:14:13 #12
503714 SebbeSwensje
pi_217467508
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 21:07 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
Ja, ik heb een tijdje gestudeerd in Utrecht, maar ik ging op en neer. Ik vond die binnentuin bij de dom maar vreemd. Verder was Mr Jacks wel echt het restaurant voor als je op een budget zat en je het niet erg vond dat het interieur slecht was en je misschien aan de schijt zou raken een dag later. Mooie stad 10/10 alleen jammer dat had zandpad is weggehaald.
Zandpad was waardeloos, maar de rooie brug was wel een erg leuk concept! Tankstation die 24/7 open was dus je kon altijd terecht voor sigaretten en benzine om de hele avond en nacht rondjes te gaan rijden. Mr. Jacks is wel berucht ja, maar ben er nog nooit binnen geweest :D ik zie mezelf toch meer op mijn plek wat meer richting het oosten.
Appears.
pi_217467541
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 21:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zandpad was waardeloos, maar de rooie brug was wel een erg leuk concept! Tankstation die 24/7 open was dus je kon altijd terecht voor sigaretten en benzine om de hele avond en nacht rondjes te gaan rijden. Mr. Jacks is wel berucht ja, maar ben er nog nooit binnen geweest :D ik zie mezelf toch meer op mijn plek wat meer richting het oosten.
Zandpad helaas nooit kunnen zijn in haar volle glorie. Dat van die rooie brug klinkt wel goed. Mr Jacks vond ik echt legendarisch daar eten ook, de eigenaar werd eens baas op een grote groep Amerikanen haha. Oh en ik vind die gast met luide muziek op zo'n soort fiets met een heel hoog stuur ook wel tof. Die gast droeg altijd mega kleurrijke shit.

Waar zou je willen wonen in het oosten? Ik voel me heel erg thuis in het zuiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')