Het zijn maar 15 regels of zo stel je niet aanquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zijn leestekens en alinea's ook al te woke voor je?
Kan je niet een beetje kritiek snowflake?quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het zijn maar 15 regels of zo stel je niet aan
Ik heb het aangepast voor jequote:Op vrijdag 25 april 2025 19:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Kan je niet een beetje kritiek snowflake?
Vooralsnogquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kan??
Aldus iemand die graffiti in het maagdenhuis aan het spuiten wasquote:Op vrijdag 25 april 2025 19:41 schreef SoS87 het volgende:
Door mensen als TS gebruiken linkse rakkers termen als domrechts.
Haha, nee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Aldus iemand die graffiti in het maagdenhuis aan het spuiten was
Oh nee dan opeens niet natuurlijk.quote:
Hardop gelachen, geef ik toe.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:07 schreef epicbeardman het volgende:
Trump, de oranje orkaan, blaast linkse zieltjes omver en hersmeedt ze tot vurige nationalisten! Plots barsten ze van trots voor Nederland, hun harten bonzend onder de rood-wit-blauwe banier.
Stel je voor: Antifa’s en woke academici, ooit zwelgend in zelfhaat, hijsen nu juichend de Nederlandse vlag, tranen van patriottisme in hun ogen!
Maar hun metamorfose stopt niet daar. Een koortsachtige oorlogszucht grijpt hen beet; ze dromen van een almachtig leger, niet met grauwe tanks, maar met regenbooggekleurde oorlogsmachines die de horizon doen sidderen.
Hun strijdkreet? Niet langer vrijheid, maar macht – een symfonie van kanonnen en glitter! Dit allemaal omdat Trump tegen oorlog is en tevens bekend staat als een vredestichter pur sang.
En natuurlijk, in hun extase, verruilen ze de sterren en strepen van USAID voor de azuurblauwe EU-vlag, wuivend als een nieuwe wereldorde. De ironie? Hun revolutie eet zichzelf op, terwijl Brussel gniffelt en de wereld in verwarring achterlaat.
Zeldzame onzin ditquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:07 schreef epicbeardman het volgende:
Trump, de oranje orkaan, blaast linkse zieltjes omver en hersmeedt ze tot vurige nationalisten! Plots barsten ze van trots voor Nederland, hun harten bonzend onder de rood-wit-blauwe banier.
Stel je voor: Antifa’s en woke academici, ooit zwelgend in zelfhaat, hijsen nu juichend de Nederlandse vlag, tranen van patriottisme in hun ogen!
Maar hun metamorfose stopt niet daar. Een koortsachtige oorlogszucht grijpt hen beet; ze dromen van een almachtig leger, niet met grauwe tanks, maar met regenbooggekleurde oorlogsmachines die de horizon doen sidderen.
Hun strijdkreet? Niet langer vrijheid, maar macht – een symfonie van kanonnen en glitter! Dit allemaal omdat Trump tegen oorlog is en tevens bekend staat als een vredestichter pur sang.
En natuurlijk, in hun extase, verruilen ze de sterren en strepen van USAID voor de azuurblauwe EU-vlag, wuivend als een nieuwe wereldorde. De ironie? Hun revolutie eet zichzelf op, terwijl Brussel gniffelt en de wereld in verwarring achterlaat.
Bewaar je waanideeën lekker voor BNWquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:07 schreef epicbeardman het volgende:
Ik wist wel dat je er zo over dacht. Als mens vergeef ik je je onvermogen mensen die anders zijn dan jij als mens te zien.quote:
hamassupporters moet je in gaza droppen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je er zo over dacht. Als mens vergeef ik je je onvermogen mensen die anders zijn dan jij als mens te zien.
Zwijnjakkers zijn hetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |