Iets voor 50 cent en toen kapot getrapt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wst gekocht volgens mij.
Meeste ziet er al ranzig uitquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wst gekocht volgens mij.
Met kleine kinderen is het bijna onmogelijk om helemaal niks te kopen als je naar de rommelmarkt gaatquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
Kopen jullie wel eens wat op zo'n rommelmarkt? Heb er nog nooit wat gekocht volgens mij.
Ja ok dat begrijp ik dan nog wel. Maar als volwassene.. het is meestal echt rommel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kleine kinderen is het bijna onmogelijk om helemaal niks te kopen als je naar de rommelmarkt gaat.
Ach is ook wel leuk toch, gaat ook weer zo snel voorbijquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met kleine kinderen is het bijna onmogelijk om helemaal niks te kopen als je naar de rommelmarkt gaat.
Kinderen eerst verkopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Collega van mij is sinds vanmiddag al markten af aan het struinen. Die is morgenmiddag een keer klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik dan nog wel. Maar als volwassene.. het is meestal echt rommel.
Ik kijk altijd wel even wat voor boeken mensen aanbieden, maar meer dan dat zou ik ook niet kopen. Of iemand moet modelspoorartikelen voor een leuke prijs aanbieden, maar dat ben ik op een rommelmarkt nog niet tegengekomenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok dat begrijp ik dan nog wel. Maar als volwassene.. het is meestal echt rommel.
Voor rommel? Of voor een potentieel waardevol antiek iets dat een onwetende te koop heeft gezet?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij is sinds vanmiddag al markten af aan het struinen. Die is morgenmiddag een keer klaar.
Ja, nog even en ik heb de maandagen een paar uur echt vrij... dan gaat de jongste ook naar schoolquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach is ook wel leuk toch, gaat ook weer zo snel voorbij
om af en toe iets van waarde tegen te komen; en is een verzamelaar van aantal dingen dus hoopt dan ergens tegenaan te lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor rommel? Of voor een potentieel waardevol antiek iets dat een onwetende te koop heeft gezet?
Waarom zou je dingen willen kopen waar Henk en Ingrid vanaf willen, voor 50 cent?quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij is sinds vanmiddag al markten af aan het struinen. Die is morgenmiddag een keer klaar.
Volgens Karzai was ik een gekke uitvinder met zijn huis vol spullen, dus misschien moet ik maar even niets kopen.quote:
Nice, ff met je ogen knipperen en ze zijn volwassenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog even en ik heb de maandagen een paar uur echt vrij... dan gaat de jongste ook naar school.
Als ze bij jou straks de deur uit zijn kun je lekker samen genieten met de liefde van je leven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nice, ff met je ogen knipperen en ze zijn volwassen
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisisquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze bij jou straks de deur uit zijn kun je lekker samen genieten met de liefde van je leven.
Begreep gisteren dat mensen tegen de tijd dat kinderen uit huis gaan, vaak zo uit elkaar gegroeid zijn dat ze niet meer bij elkaar passenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze bij jou straks de deur uit zijn kun je lekker samen genieten met de liefde van je leven.
Schoppen ze jou na bejaardenhuisquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisis
In de schuur laten wonen dan, is ook uit huis. Of in een tentje in de tuin.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat 'huis uit gaan' is wel een dingetje met die huizencrisis
Je moet ook nog beetje aandacht aan elkaar geven als je kinderen hebt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begreep gisteren dat mensen tegen de tijd dat kinderen uit huis gaan, vaak zo uit elkaar gegroeid zijn dat ze niet meer bij elkaar passen![]()
Hier is er nu een pilot waarbij mensen nog een zelfstandige woonruimte in de tuin mogen realiseren. Leuk voor kinderen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de schuur laten wonen dan, is ook uit huis. Of in een tentje in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |