abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:34:25 #1
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8637158
is het omdat wij mannen 1 X gromosoom missen dat wij die vrouwen niet snappen.... of wat maakt die vrouwen nou zo vaag om te begrijpen. kan iemand mij het uit leggen...

graag zinnige antwoorden.

poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8637204
hmm, ik heb geen idee (das een stom antwoord..)

maar om die reden ben ik vanmiddag gedumpt na ruim 9 maanden een hele mooie verkering.. (serieus ) en ik ben echt behoorlijk depri ervan

dus ik denk dat je gelijk hebt

Unbanned :)
pi_8637205
Misschien als je een wat meer gerichte vraag stelt, dat er dan ook zinnigere antwoorden op zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 21-02-2003 20:37]

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:37:44 #4
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8637246
gewoon over het algemeen vrouwen zijn niet te snappen. de ene keer licht dat ana dit de andere keer aan dat.

heeft iemand hier een verklaring voor.. (niet speciefiek op een punt gedoelt)

pi_8637274
ik denk dat dat vooral komt door onzekerheid van vrouwen, en vooral in de pubertijd (als het eigenlijk nog gewoon meiden zijn)
pi_8637307
Ik denk dat vrouwen juist het Y missen
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:41:20 #7
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8637334
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:39 schreef questionmark het volgende:
ik denk dat dat vooral komt door onzekerheid van vrouwen, en vooral in de pubertijd (als het eigenlijk nog gewoon meiden zijn)
oke daar zit wel wat in eerlijk gezegd... dus normaler weis komen ze er weer over. en zou je dus naa paar jaar normaal met ze moeten kunnen cominuceren.

of licht dit aan de man die te onder ontwikkeld is.

pi_8637393
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:41 schreef innovation het volgende:
oke daar zit wel wat in eerlijk gezegd... dus normaler weis komen ze er weer over. en zou je dus naa paar jaar normaal met ze moeten kunnen cominuceren.

of licht dit aan de man die te onder ontwikkeld is.

dat was bij mij iig het geval, denk dat het ook nooit meer goed zal komen...
pi_8637555
Oh zo herkenbaar... het ene moment zijn ze supervrolijk en aardig, en dan opeens heel erg kwaad op je zonder duidelijke reden... dat is tenminste wat ik vaak meemaak
pi_8637631
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:49 schreef Henno het volgende:
Oh zo herkenbaar... het ene moment zijn ze supervrolijk en aardig, en dan opeens heel erg kwaad op je zonder duidelijke reden... dat is tenminste wat ik vaak meemaak
pi_8637647
Ik denk dat wij onszelf soms ook niet zo erg goed snappen... als ik naar mezelf kijk iig.
Ik zie soms spoken waar ze niet zijn, en ik weet dat het nergens op slaat maar toch denk ik soms het tegenovergestelde.
...
pi_8637710
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:52 schreef Tedda het volgende:
Ik denk dat wij onszelf soms ook niet zo erg goed snappen... als ik naar mezelf kijk iig.
Ik zie soms spoken waar ze niet zijn, en ik weet dat het nergens op slaat maar toch denk ik soms het tegenovergestelde.
...
Zijn ze er wel dan???
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:56:56 #13
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8637783
ja wij mannen zijn ook niet 100% maar vrouwen snappen ons vaak wel warom wij niet. ze doen echt zo blij kinder achtig op ene moment en ander moment zijn ze weer te emotioneer depri.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:56:57 #14
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_8637784
Ken je dat boek getiteld "wat mannen over vrouwen weten"?

Dat is een heel dik boek met enkel witte bladzijden.

Suc6

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_8638132
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:54 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Zijn ze er wel dan???

Spoken?? Nee, niet in het echt en ook niet in mijn relatie.
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:56 schreef innovation het volgende:
ja wij mannen zijn ook niet 100% maar vrouwen snappen ons vaak wel warom wij niet. ze doen echt zo blij kinder achtig op ene moment en ander moment zijn ze weer te emotioneer depri.
Wij denken dat we mannen snappen, maar ik vermoed dat dat toch niet helemaal het geval is.
pi_8638362
quote:
Ik heb 1 woord voor je......HORMONEN....

Aanvulling....

Mannen hebben als ze "volwassen" zijn een redelijk constante hormoon toevoer, vrouwen niet...

Door hun cyclus verloopt het hormoonbeeld steeds, wat enorme schommelingen in emotie/gedrag kan geven.

Als je de cyclus van een vrouw bestudeert zal je zien dat de meeste gedragingen zich herhalen in bepaalde stukken van de cyclus.

Zo ben ik vlak voor mijn menstruatie een stuk prikkelbaarder dan anders, net na mijn menstruatie ben ik juist weer snel emotioneel.
In mijn menstruatie-periode is het een ramp, dan schommeld het enorm, de ene keer heb ik nergens last van, de andere keer ben ik een wrak.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 21:47:14 #17
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8638935
alsgevolg van die cyclus krijgen sommige mannen ook een cyclus

Mannen hebben ook een deel van de vrouwelijke hormonen(maar dan alleen maar in de hersenen)

het brein zit letterlijk ANDERS in elkaar

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_8639603
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:37 schreef innovation het volgende:
gewoon over het algemeen vrouwen zijn niet te snappen. de ene keer licht dat ana dit de andere keer aan dat.

heeft iemand hier een verklaring voor.. (niet speciefiek op een punt gedoelt)

Gebrek aan inlevingsvermogen en sociaal inzicht.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8639653
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:34 schreef innovation het volgende:
is het omdat wij mannen 1 X gromosoom missen dat wij die vrouwen niet snappen.... of wat maakt die vrouwen nou zo vaag om te begrijpen. kan iemand mij het uit leggen...

als jij dat chromosoom ook gehad had, was je ook een vrouw geweest..

en wij snappen net zo weinig van jullie als jullie van ons

gelijkspel

Doei.
pi_8639733
Vrouwen zijn raar en mannen zijn dom.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8639744
Mannen kun je niet vergelijken met vrouwen. Ze zijn zo anders qua gedrag.Probeer het ook niet te analyseren of te begrijpen.
Echt luisteren, begrip, respect en jezelf zijn.. zijn de sleutelwoorden om een relatie te houden. Is dat van 2 kanten.. dan leer je met elkaar om te gaan.Hoe een vrouw of man inmekaar steekt is dan niet van belang.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_8639818
quote:
Herkenbaar, ik loop dan meestal weg en denk "krijg de klere maar" en daar ga ik waarschijnlijk dan ook gelijk de fout in
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:33:03 #23
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8639853
Ik heb er niet zo heel veel problemen mee om de meeste te begrijpen (denk ik dan he )
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8640062
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:34 schreef innovation het volgende:
wat maakt die vrouwen nou zo vaag om te begrijpen. kan iemand mij het uit leggen...

Het probleem van sommige mensen is dat ze denken dat iedereen op dezelfde wijze denkt, de zelfde dingen waarneemt, hetzelfde belang aan dingen hecht, enz.

Probeer eens wat minder eendimensionaal te denken.

pi_8640172
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:56 schreef innovation het volgende:
Genetisch gezien hebben mannen en vrouwen zich de afgelopen miljoenen jaren anders ontwikkeld en daar komt dan ook nogeens een culturele opvatting overheen van wat mannen en vrouwen zouden moeten zijn. Natuurlijk begrijpen we elkaar niet zoals mannen mannen begrijpen en vrouwen vrouwen begrijpen. Leuk hè?
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')