quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
die collega kwam uiteindelijk wel met een baby terug naar huis, dus je moet wel uitkijken met zo'n visum
Misschien wat vaker melden, dan zien ze het beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta er van te kijken dat het huidige kabinet niet alle vluchtelingen op een vliegtuig naar Thailand zet met een DTV visa dan.
15k euro op de bankrekening zetten ze ze veel succes wensen in Bangkok.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sta er van te kijken dat het huidige kabinet niet alle vluchtelingen op een vliegtuig naar Thailand zet met een DTV visa dan.
Was volgens mij een dure vakantie. Want ook nog (schijn)huwelijk met die vrouw zodat ze naar Nederland toe konden komen.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was volgens mij een dure vakantie. Want ook nog (schijn)huwelijk met die vrouw zodat ze naar Nederland toe konden komen.
Damn zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was volgens mij een dure vakantie. Want ook nog (schijn)huwelijk met die vrouw zodat ze naar Nederland toe konden komen.
Zit je daar opgescheept met een epke en een papegaaienpoes.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je, je kan het wel!quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk en nu zit ik hier in een restaurant. Weet ik hoe ik eten moet bestellen. Wat sinaasappel is in Thai en hoe ik moet zeggen dan ik vol zit :p
Beter dan m'n Frans.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kijk en nu zit ik hier in een restaurant. Weet ik hoe ik eten moet bestellen. Wat sinaasappel is in Thai en hoe ik moet zeggen dan ik vol zit :p
Zo ver kom ik niet eens.quote:
Die komt altijd weer op zijn pootjes terecht op de een of andere manier. Verschrikkelijke kerel.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar opgescheept met een epke en een papegaaienpoes.
Gewoon naar Mongolië. Ruimte zat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan is hem een Thaise kip gegundquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die komt altijd weer op zijn pootjes terecht op de een of andere manier. Verschrikkelijke kerel.
Indonesisch. Apart type mensen valt daar voor.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is hem een Thaise kip gegund
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Indonesisch. Apart type mensen valt daar voor.
Een man mag alles eten maar hoeft niet alles te weten.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Indonesisch. Apart type mensen valt daar voor.
Gisteren getankt in België, 1,67 voor de 98 E5quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer komt er een Tijdelijk Noodfonds Benzine?
Ik moet binnenkort weer tanken.
Gelukkig hoef ik daar niet op te lettenquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren getankt in België, 1,67 voor de 98 E595 zal wel ergens in de 1,50 zijn geweest
Koning Flip van België dankt u.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren getankt in België, 1,67 voor de 98 E595 zal wel ergens in de 1,50 zijn geweest
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |