Je had dit natuurlijk in 5 minuten op kunnen lossen door ze wat geld toe te schuivenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
nou dit was feest jongens![]()
ben gestopt bij de immigration op bangkok airport. Kwam bij het hokje van de medewerkster. Ze keek in mijn paspoort , begon in het thai te tellen , zei iets tegen haar collega en begon toen heel snel in het thai tegen mij. Dus begreep er niets van en zij keek steeds geīrriteerder en zei zo van you speak thai you speak thai?!
Dus ik raakte wat in paniek en begon in het thais te stamelen. allerlei fouten en rare zinnen. nou mocht ik dus mee met een andere immigratie vrouw naar de immigratie hoek![]()
Dus ik moest daar wachten. Kwam er weer een andere in het thai tegen mij. weer heel verhaal en ik zo van ik spreek maar een beetje thai...
Kreeg ik een formulier wat ik moest invullen. Wie ik was , hoeveel geld ik heb en wat ik ga doen in thailand. Dus k dan ingevuld. Bankrekening laten zien, ticket voor 15 mei laten zien naar NL...
Nou moeilijk moeilijk. Mevrouw vond dat ik in 6 maanden al thai moet kunnen spreken. Ze vond dat ik voor die nieuwe visa had moeten gaan. de DTV ( wat ik ook ga doen als ik. in NL ben) en dat wat ik nu doe niet de manier is. Ik zei nog van ik heb mijn student visa gecanceld voordat ik naar Japan ging maar dat maakte ook niet uit vond ze ....
Nou toen zei ze dat ik een laatste kans kreeg en mocht ik weer weg
heb wel in mijn broek gepoept
ja hingen overal papiertjes dat ze geen tips accepteerde :pquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had dit natuurlijk in 5 minuten op kunnen lossen door ze wat geld toe te schuiven
En dan gaan ze in het Thais roepen dat het niet genoeg isquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had dit natuurlijk in 5 minuten op kunnen lossen door ze wat geld toe te schuiven
Oh teveel mensen die denken zoals ik blijkbaarquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hingen overal papiertjes dat ze geen tips accepteerde :p
Dat ze met "no tips" bedoelen dat je wel met een beetje een fatsoenlijk bedrag aan moet komen zetten, niet met 2 euro.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan gaan ze in het Thais roepen dat het niet genoeg is
Altijd harder gaan praten als iemand de taal niet spreekt, dan verstaan ze het beter.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan gaan ze in het Thais roepen dat het niet genoeg is
Ik ga met jou mee op vakantie en als we in de problemen komen wijs ik naar jou en wrijf ik mijn duim en wijsvinger tegen elkaar.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh teveel mensen die denken zoals ik blijkbaar
Buda even een pak poedersuiker in de tas gestopt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig had je geen drugs in je tas anders had je nu ergens aan een koord gebungeld.
Uiteindelijk zijn al die gelduitdeelacties slecht doordachte vermomde bezuinigingsmaatregelen met een hoop nadelen. Maar ik zie niet hoe het nu anders kan zonder dat we eerst radicaal andere mensen aan het roer krijgen. En dan heb ik liever dat het wat inefficiënt is, en ook onverantwoordelijke figuren wat geld krijgen, dan dat de mensen die echt steun nodig hebben zonder komen te zitten. En daar stevent deze club wel consistent op af denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, echt heel vaak daarom wordt al die shit weer afgeschaft
Ja omdat dat hier eigenlijk ook gewoon kan :pquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh teveel mensen die denken zoals ik blijkbaar
Shit Balquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
nou dit was feest jongens![]()
ben gestopt bij de immigration op bangkok airport. Kwam bij het hokje van de medewerkster. Ze keek in mijn paspoort , begon in het thai te tellen , zei iets tegen haar collega en begon toen heel snel in het thai tegen mij. Dus begreep er niets van en zij keek steeds geīrriteerder en zei zo van you speak thai you speak thai?!
Dus ik raakte wat in paniek en begon in het thais te stamelen. allerlei fouten en rare zinnen. nou mocht ik dus mee met een andere immigratie vrouw naar de immigratie hoek![]()
Dus ik moest daar wachten. Kwam er weer een andere in het thai tegen mij. weer heel verhaal en ik zo van ik spreek maar een beetje thai...
Kreeg ik een formulier wat ik moest invullen. Wie ik was , hoeveel geld ik heb en wat ik ga doen in thailand. Dus k dan ingevuld. Bankrekening laten zien, ticket voor 15 mei laten zien naar NL...
Nou moeilijk moeilijk. Mevrouw vond dat ik in 6 maanden al thai moet kunnen spreken. Ze vond dat ik voor die nieuwe visa had moeten gaan. de DTV ( wat ik ook ga doen als ik. in NL ben) en dat wat ik nu doe niet de manier is. Ik zei nog van ik heb mijn student visa gecanceld voordat ik naar Japan ging maar dat maakte ook niet uit vond ze ....
Nou toen zei ze dat ik een laatste kans kreeg en mocht ik weer weg
heb wel in mijn broek gepoept
Ja ook maar je hebt ook de dtv voor soft power. Das een Thaise culturele activiteit. Eigenlijk is het raar dat ze naar zo naar pushen want daarmee kan je 5 jaar blijvenquote:
Moet je dan verplicht crispy pork eten?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook maar je hebt ook de dtv voor soft power. Das een Thaise culturele activiteit. Eigenlijk is het raar dat ze naar zo naar pushen want daarmee kan je 5 jaar blijven
Waarom eigenlijk? Onwetendquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit doen ze nu heel veel dus had wel iets verwacht.
De STAP-budget taalcursus is natuurlijk gewoon voor de vorm. Daarom gaan ze ook gewoon in het Thai tegen je kakelen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Onwetend
Lekker danquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De STAP-budget taalcursus is natuurlijk gewoon voor de vorm. Daarom gaan ze ook gewoon in het Thai tegen je kakelen.
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan verplicht crispy pork eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |