Nog steeds geen zon hier. Geen BBQ ook dus.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weeeeheeeekendddddd
Vanavond Bbq 🥓🫕🥩🍺🍺
Zo ver ik weet gaat het gewoon door. Collega heeft alles al geregeld, ook zijn familie uit Rotjeknor zou komenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog steeds geen zon hier. Geen BBQ ook dus.
Als het zo doorgaat niet eens een zuipje zetten.
Jaquote:
Jaaa leukquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Ohh @:essnhills heb ineens een goed idee. Denk dat ik zo'n krans met bloemen ga maken om aan de voordeur te hangenHopelijk gaan er alleen geen vogels in zitten
Hij wil je entertainenquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
Ik hoor af en toe een geluid boven.
Meteen vol alert
Het is de robotstofzuiger die ik daar zelf aan de gang heb gezet
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Weeeeheeeekendddddd
Vanavond Bbq 🥓🫕🥩🍺🍺
Laag vernis. Blijft lang zitten!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn nagels weer laten doen. Maar ik kan geen kleurtje kiezen. /wereldproblemen
Op iedere nagel een andere kleur is geen optie??quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond mijn nagels weer laten doen. Maar ik kan geen kleurtje kiezen. /wereldproblemen
Of gewoon oranje!quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op iedere nagel een andere kleur is geen optie??
Nee nee, bleh.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laag vernis. Blijft lang zitten!
Dat kan mijn OCD niet aanquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op iedere nagel een andere kleur is geen optie??
Staat me nietquote:
Ja, doen we zo hard ons best en zoquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Drie mooie opties worden gesteld. Maar nee, dat is allemaal niet goed genoeg.
Nou, zoek het dan maar lekker zelf uit.
Ja, echt he.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, doen we zo hard ons best en zo
Zal nog eens iets voorstellen als het zo moetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |