Kans lijkt me alsnog enorm klein. Ook de Pakistaanse en Indiase elite willen gewoon leven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 21:01 schreef Zoddie het volgende:
India en Pakistan zijn de grootste kans op een nucleaire oorlog btw.
Voor die dat nog niet wisten.
Wat betreft Indiërs en Pakistanen in Engeland is dat natuurlijk wel iets complexer.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef vosss het volgende:
Iedereen had gewoon lekker in zijn eigen land moeten blijven wonen.
Dan maar geen shoarma.
Dit conflict moeten we vooral op onszelf betrekken met een lichte voorkeur voor Pakistan. Het gaat om twee "bruine" volken, komt voort uit Brits imperialisme maar omdat Pakistanen moslims zijn gaat er een lichte voorkeur uit naar hen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:24 schreef Nober het volgende:
Verfrissend. Maar vast ook inclusief en divers zo'n buitenlands conflict duizenden kilometers verderop.
[ x ]
https://x.com/visegrad24/status/1916045642930995229
`quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Deze voormalige kolonies zijn natuurlijk ook maar zo opgedeeld omdat het Engeland zo goed uitkwam.
Benieuwd hoe Engeland invloed heeft gehad op dit proces precies en hoe het beter had gekund.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Deze voormalige kolonies zijn natuurlijk ook maar zo opgedeeld omdat het Engeland zo goed uitkwam.
Tot de opkomst van nationalisme waren landsgrenzen in wezen altijd slechts bepaald door machtsuitoefening. Het is niet alsof de grenzen van het Mogulrijk wel voldeden aan hogere morele principes.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je in deze tweet een klein stukje naar beneden scrolt zie je precies wat ik eerder bedoelde.....ze staan elkaar letterlijk met moppen koeienstront te bekogelen.quote:
Dat klopt niet. Pakistan heeft zn bestaan te danken aan gandhi.quote:Op zaterdag 26 april 2025 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Geode uitleg.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ga niet iedereen hier quoten maar hier wordt het wel duidelijk uitgelegd vind ik.
https://www.nationalgeogr(...)chaduw-over-de-regio
Ik denk dat de wereld onderhand wel weet: als wij er samen niet uitkomen dan gaat een ander het oplossen. Iemand die het vak verstaat van het onderhandelen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:39 schreef BlaZ het volgende:
Misschien kan Trump in actie komen en hier ook doormiddel van zijn vredesaura de zaak diplomatiek oplossen.
Omdat ik geen voorstander ben van armoedige dorpjes in de fik steken midden in de nacht*, ben ik toch voor India.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit conflict moeten we vooral op onszelf betrekken met een lichte voorkeur voor Pakistan. Het gaat om twee "bruine" volken, komt voort uit Brits imperialisme maar omdat Pakistanen moslims zijn gaat er een lichte voorkeur uit naar hen.
De trits is:
-Britten
-Andere West-Europeanen
-Indiërs
-Pakistanen
Mocht dit waar zijn: erg kinderachtig van India en jammer dat onschuldige mensen weer het slachtoffer zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:16 schreef Ali_boo het volgende:
Pakistan : Stopping our water is an act of war.
India : Okay
[ x ]
We moeten helemaal niks. Maar als je al partij wilt kiezen dan altijd tegen de moslimpartij dus in dit geval Pakistan.quote:Op zaterdag 26 april 2025 13:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit conflict moeten we vooral op onszelf betrekken met een lichte voorkeur voor Pakistan. Het gaat om twee "bruine" volken, komt voort uit Brits imperialisme maar omdat Pakistanen moslims zijn gaat er een lichte voorkeur uit naar hen.
De trits is:
-Britten
-Andere West-Europeanen
-Indiërs
-Pakistanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |