abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2025 @ 17:45:29 #51
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217466009
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:12 schreef marsan het volgende:

[..]
Nee. Zeg ik dat? Ik reageer op een opmerking die onzinnig is om maar weer een slachtofferrol te maken van de daders.
In India worden moslims EN christenen achtergesteld en vervolgd, maar maak jij er maar de slachtofferrol van.

https://www.nporadio1.nl/(...)n-onmogelijk-gemaakt
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217466117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is minstens zo debiel om discriminatie in een land goed te praten, omdat er elders in de wereld ook discriminatie is.
En eaar praat ik.t goed?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_217466125
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
In India worden moslims EN christenen achtergesteld en vervolgd, maar maak jij er maar de slachtofferrol van.

https://www.nporadio1.nl/(...)n-onmogelijk-gemaakt
En nog iets te melden over de situatie in pakistan of liever alleen wijzen naar 1 kant?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_217466138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wel gaaf hoor een oorlog tussen nucleaire machten. Je zou denken dat de Pakistani na het ook destabiliseren van hun eigen land een keertje zouden stoppen met terrorisme steunen. Zelfs al hebben ze dat hier misschien niet direct gedaan, dan nog was de reactie van we steunen separatisten moreel wel totaal debiel.
De Pakistani lijken me niet heel rationeel ingestelde mensen.
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:01:33 #55
438527 MissButterflyy
pi_217466143
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:59 schreef marsan het volgende:

[..]
En nog iets te melden over de situatie in pakistan of liever alleen wijzen naar 1 kant?
Ik wijs niet naar 1 kant, maar zag hier reacties die alweer in het bekende moslim bash straatje pasten.
Natuurlijk is geweld niet iets om goed te keuren.
Maar ga er maar van uit dat het grootste deel van de moslims in Pakistan en India echt niet zit te wachten op een geweldsuitbarsting. En hier wordt toch gedaan alsof ze er allemaal achter staan en bij betrokken zijn.
pi_217466198
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:58 schreef marsan het volgende:

[..]
En eaar praat ik.t goed?
In dat stukje dat ik gequote had.
pi_217466235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:00 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik heb een rondreis door Amerika gemaakt met oa een Pakistaanse generaal en zijn kinderen. Ik heb een zeer lage opinie van de mannen eraan overgehouden. Alleen de mannen uit de golfstaten doken nog lager.

Dus ja eens.
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:26:50 #58
438527 MissButterflyy
pi_217466338
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb een rondreis door Amerika gemaakt met oa een Pakistaanse generaal en zijn kinderen. Ik heb een zeer lage opinie van de mannen eraan overgehouden. Alleen de mannen uit de golfstaten doken nog lager.

Dus ja eens.
Wat bedoel je hiermee? Die Pakistaanse generaal staat toch niet voor alle mannen uit Pakistan?
En begrijp me niet verkeerd, in dat land is veel mis en onderontwikkeld, maar vermoed dat India vaak niet beter scoort met die groepsverkrachtingen op vrouwen.
En aan de andere kant van meerdere mensen gehoord die in Pakistan zijn geweest dat het een prachtig land is met een gastvrije en lieve bevolking. Helaas inderdaad alleen niet heel veilig, hoewel het het de laatste jaren beter leek te gaan.
pi_217466374
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat bedoel je hiermee? Die Pakistaanse generaal staat toch niet voor alle mannen uit Pakistan?
En begrijp me niet verkeerd, in dat land is veel mis en onderontwikkeld, maar vermoed dat India vaak niet beter scoort met die groepsverkrachtingen op vrouwen.
En aan de andere kant van meerdere mensen gehoord die in Pakistan zijn geweest dat het een prachtig land is met een gastvrije en lieve bevolking. Helaas inderdaad alleen niet heel veilig, hoewel het het de laatste jaren beter leek te gaan.
Je wordt geen generaal als je niet binnen een systeem past en het zijn die mannen die momenteel de keuzes aan het maken zijn rond terrorisme steunen en spannend langs de grens doen met soldaten.
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:37:23 #60
438527 MissButterflyy
pi_217466395
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je wordt geen generaal als je niet binnen een systeem past en het zijn die mannen die momenteel de keuzes aan het maken zijn rond terrorisme steunen en spannend langs de grens doen met soldaten.
Volgens de Volkskrant zijn er geen bewijzen dat de regering van Pakistan betrokken is bij de aanval op toeristen, en hebben zowel India als Pakistan ook geen belang in een oorlog met elkaar. Wel interessant om te lezen.

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
pi_217466437
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens de Volkskrant zijn er geen bewijzen dat de regering van Pakistan betrokken is bij de aanval op toeristen, en hebben zowel India als Pakistan ook geen belang in een oorlog met elkaar. Wel interessant om te lezen.

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Waar je in het artikel een hint van ziet is de lange geschiedenis van terrorisme wel steunen door Pakistan. Zelfs al is er nu nog geen (openbaar) bewijs, dan nog hebben ze terecht de schijn tegen.
pi_217466445
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In dat stukje dat ik gequote had.
Als je wil lezen wat je wil lezen mss.ja.
pi_217466535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:45 schreef marsan het volgende:

[..]
Als je wil lezen wat je wil lezen mss.ja.
Cursusje.nederlants en interpunctie. Mss minder misverstanden.

Of gewoon niet over andere stomme landen beginnen als je ook gewoon kan zeggen: discriminatie van moslims maakt het niet opeens geoorloofd om toeristen te executeren.
pi_217466552
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Cursusje.nederlants en interpunctie. Mss minder misverstanden.

Of gewoon niet over andere stomme landen beginnen als je ook gewoon kan zeggen: discriminatie van moslims maakt het niet opeens geoorloofd om toeristen te executeren.
Wat jij wil simpele
pi_217466575
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:01 schreef marsan het volgende:

[..]
Wat jij wil simpele
Nee jij!
pi_217466684
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 23:36 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Dit is typisch een conflict tussen twee shithole countries waar het resultaat me zal jeuken. Het vervelende is wel dat ze beiden een nogal stevig leger hebben.
Paar maanden terug op X was er een zeer agressief anti-Indiase campagne. Account die ik niet volgde kwamen zomaar uit het niets op mijn timeline en begonnen anti Indianse memes te posten . Ondanks dat ik snel genoeg van kreeg en diezelfde accounts begon te bannen. Bleven die memes je maar om de oren vliegen.

Fast forward 2 maanden later en tientallen bans later stopte het eindelijk. Maar het heeft wel beeld over India wel beļnvloedt op een negatieve manier

Ik heb geen zin in een ban dus moet ik op mijn woorden letten. Maar dat ze overal op straat poepen is nog niet eens de ergste ding wat ik daar heb gezien. Straatventers die je daar ziet, is iets rechtstreeks uit een horrormovie.

En nog heel wat andere issues waar ik niet verder op zal ingaan

Dus om nou te zeggen dat ik pro India ben, niet echt

Maar Pakistanen hebben ook al de mindere eigenschappen van de Indiers en zijn nog eens daarboven nog moslim ook

Net wanneer je denk dat het niet erger kan :D

Dus tja vind het maar lastig om hier een partij te kiezen :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217466707
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zo pak je dat aan. Dit zou men in het Westen nooit durven. Dat zou men immers als hartstikke "racistisch" beschouwen.
[..]

Dit klopt, maar het werkt wel
Wellicht kunnen we iets van hun leren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 25 april 2025 @ 19:30:39 #68
438527 MissButterflyy
pi_217466722
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Paar maanden terug op X was er een zeer agressief anti-Indiase campagne. Account die ik niet volgde kwamen zomaar uit het niets op mijn timeline en begonnen anti Indianse memes te posten . Ondanks dat ik snel genoeg van kreeg en diezelfde accounts begon te bannen. Bleven die memes je maar om de oren vliegen.

Fast forward 2 maanden later en tientallen bans later stopte het eindelijk. Maar het heeft wel beeld over India wel beļnvloedt op een negatieve manier

Ik heb geen zin in een ban dus moet ik op mijn woorden letten. Maar dat ze overal op straat poepen is nog niet eens de ergste ding wat ik daar heb gezien. Straatventers die je daar ziet, is iets rechtstreeks uit een horrormovie.

En nog heel wat andere issues waar ik niet verder op zal ingaan

Dus om nou te zeggen dat ik pro India ben, niet echt

Maar Pakistanen hebben ook al de mindere eigenschappen van de Indiers en zijn nog eens daarboven nog moslim ook

Net wanneer je denk dat het niet erger kan :D

Dus tja vind het maar lastig om hier een partij te kiezen :P
Sorry hoor, maar met X krijg je echt geen beeld van India. Alleen een gekleurd beeld in een bepaalde richting. Het moois zal je vast niet te zien hebben gekregen.

Ben in Nepal geweest en vond dat prachtig, India of Pakistan staat ook nog op mijn to do list.

Ik ben wel een persoon die tegen drukte en chaos kan, en wat viezigheid ga ik ook niet meteen van uit m’n plaat.
pi_217466946
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar met X krijg je echt geen beeld van India. Alleen een gekleurd beeld in een bepaalde richting. Het moois zal je vast niet te zien hebben gekregen.

Ben in Nepal geweest en vond dat prachtig, India of Pakistan staat ook nog op mijn to do list.

Ik ben wel een persoon die tegen drukte en chaos kan, en wat viezigheid ga ik ook niet meteen van uit m’n plaat.
Het heeft mij dusdanig getraumatiseerd dat ik er niets mee te maken wil hebben. Daarnaast ben ik iemand die veel waarde hecht aan rust en order. Iets wat je daar niet snel zal vinden
pi_217467089
twitter
pi_217467115
:')

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 25-04-2025 20:34:52 ]
  Moderator vrijdag 25 april 2025 @ 20:47:28 #72
441859 crew  Lenny77
pi_217467294
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:00 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De Indiėrs wel??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217467403
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De Indiėrs wel??
Ja Indiėrs zijn doorgaans erg vriendelijk.
pi_217467420
pi_217467435
India en Pakistan zijn de grootste kans op een nucleaire oorlog btw.

Voor die dat nog niet wisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')