We nemen het mee naar achterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden is nabij. Ik heb nog een concert gepland staan voor 2 juni. Laat me tenminste die nog even pakken voordat we alles opblazen, PLEASE!!
Blinquote:
Je mag hier wel optreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef Nexum het volgende:
Het einde der tijden is nabij. Ik heb nog een concert gepland staan voor 2 juni. Laat me tenminste die nog even pakken voordat we alles opblazen, PLEASE!!
En de wereldpopulatie slinkt ook nog eens flink.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Voordeel is dat beide landen er niet lelijker op worden na een stevig bombardement .
Ja daar barst het ervan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijk
Wilde al vragen of Steve al online was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Tijd om popcorn te poppen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dan moeten die raketten niet op Kashmir gericht zijn, dat is nogal dunbevolkt. Wellicht kunnen we hopen op een typo door een Indiër en landen er wat raketten op Karachi, dat zet meer zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En de wereldpopulatie slinkt ook nog eens flink.
Hamas inspireertquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:18 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Pakistan heeft goed gekeken naar de Hamas propagandamachine.
Onze helpdesk zit ook daar...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Maar als India wordt genuked dan ligt de helpdesk van Microsoft er morgen uit
Dat is wel klote
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:23 schreef michaelmoore het volgende:
gaat nu de hele wereld oorlog voeren met elkaar ??
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, het is mooi geweest met de Belgen. Tijd om dat land in te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |