Lol,quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze oorlog zou er nooit geweest zijn als Biden nog president was.
Gaat net zoals Israel - Iran worden vermoed ik. Nog een aanval van pakistan op wat lege plekken als wraak en daarmee is het dan wel gedaan voor nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:43 schreef Frutsel het volgende:
India zegt dat het alleen doelen van terreurgroepen zijn aangevallen en niet tegen Pakistan of zijn legereenheden
Een reactie van Pakistan zelf op het leger van India kan wel meer veroorzaken. Maar kan Pakistan dit met een foei af doen?
*stelt routeplanner opnieuw inquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar hebben we niets te winnen. Das ruhrgebied wollen wir!!
Ben je wel goed?quote:
India en Pakistan hebben al oorlog sinds de tijd dat Lincoln nog president was...quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Deze oorlog zou er nooit geweest zijn als Biden nog president was.
Ik een Pakistaanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef Haags het volgende:
Ik at gister nog een raketje. Het komt nu wel erg dichtbij!
De grap niet begrijpenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
India en Pakistan hebben al oorlog sinds de tijd dat Lincoln nog president was...
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreekquote:
Laten ze elkaar maar een beetje tegenwerken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreek
Okay. India dan maar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Poeh, ook lastig. Modi is een knotsgekke autocraat die India in een dictatuur aan het storten is, maar Pakistan is gewoon een schurkenstaat vol taliban in de grensstreek
Ben vooral benieuwd hoe ze in Engeland met elkaar gaan rellenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren 2 weken terug in een klein zuid Duits dorpje en daar woonden bijna alleen maar Indiėrs en Pakistanen (SAP zit er vlakbij)
Leuk als die ook nog gaan rellen tegen elkaar.
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Waren 2 weken terug in een klein zuid Duits dorpje en daar woonden bijna alleen maar Indiėrs en Pakistanen (SAP zit er vlakbij)
Leuk als die ook nog gaan rellen tegen elkaar.
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gaat net zoals Israel - Iran worden vermoed ik. Nog een aanval van pakistan op wat lege plekken als wraak en daarmee is het dan wel gedaan voor nu.
Ik was je net voorquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk maar aan het Verenigd Koninkrijk
Voordeel is dat beide landen er niet lelijker op worden na een stevig bombardement .quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:56 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |