2 soepstengels voor een euro in chocoladesaus moet morgen helaas weer bij de kringloop aan de bakquote:Op donderdag 24 april 2025 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
hellleeeeeeeuw...
Nacht Etto hier... vul je kruikjes en je pruikjes, we gaan een zwoele nacht tegemoet met muziekjes en elastiekjes...
Sit back, relax en ettosize...
Deze specifieke methode heb ik niet geprobeerd. Maar ik heb wel ooit eens op een modulair synthesizerfestival lissajousfiguren getekend op een oude beeldbuis scope, en ik heb ergens in een doosje een kapotte tweeassige galvanometer liggen waar ik de spiegeltjes van moet vervangen, omdat ik nu dus ook via een laser lissajousfiguren op de muur wil tekenen met m'n eigen modulaire synthesizer.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, iets zegt me dat jij dit al eens hebt geprobeerd of anders al wel op je lijstje hebt staan
Bekijk deze YouTube-video
Alleen in een turbojoeksterquote:Op donderdag 24 april 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je het in een hackselaar kunnen stoppen?
quote:Op donderdag 24 april 2025 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze specifieke methode heb ik niet geprobeerd. Maar ik heb wel ooit eens op een modulair synthesizerfestival lissajousfiguren getekend op een oude beeldbuis scope, en ik heb ergens in een doosje een kapotte tweeassige galvanometer liggen waar ik de spiegeltjes van moet vervangen, omdat ik nu dus ook via een laser lissajousfiguren op de muur wil tekenen met m'n eigen modulaire synthesizer.
mensen zoals jij hebben we nodig zwab, zou een aanmelding doen bij amazon ofzo, je bent een bijzonder slimme jongen, ik zou mij alleen gaan concentreren op een dingquote:Op donderdag 24 april 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog niet het hele filmpje gekeken. Maar ik denk meteen aan hoe je het vel in twee richtingen met verschillende spanningen op kan spannen zodat je twee verschillende resonantiefrequenties krijgt. Leuk om eens te proberen.
Tl;dr:quote:Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan kennen we je wel een beetje dusVind het vooral interessant om te zien hoe licht op zoveel manieren kan vormen door eigenlijk maar een minimale input of verstoring.
Ik denk dat de wereld beter af is met wat ik voor m'n werk doe, dan dat ik Big Daddy Bezos een honderdste promille rijker maak met mijn gefröbel zonder goede reden.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
mensen zoals jij hebben we nodig zwab, zou een aanmelding doen bij amazon ofzo, je bent een bijzonder slimme jongen, ik zou mij alleen gaan concentreren op een ding
Oeh vet, dan wordt het een soort hologramquote:Op donderdag 24 april 2025 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr:
Met twee wiebelende spiegeltjes dit doen:
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk dat je een groot deel van je beeld vormt zonder een idee te hebben wat ik doe.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:40 schreef Karzai het volgende:
nja okay dit is allemaal al uitgevonden je loopt achter de feiten aan en begint zo'n gekke uitvinder te worden met zijn huis vol spullen
je was met een robotarm bezig, kijkt drie films per dag en hebt een volkstuintjequote:Op donderdag 24 april 2025 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat je een groot deel van je beeld vormt zonder een idee te hebben wat ik doe.
Er is nog iemand, ik dacht even dat ik een Koentje deedquote:
Dus je hebt geen idee wat ik voor m'n werk doe. Maar toch vind je dat ik wat anders moet doen omdat ik graag knutsel en films kijk in m'n vrije tijd?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
je was met een robotarm bezig, kijkt drie films per dag en hebt een volkstuintje
leuke dag gehad?quote:Op donderdag 24 april 2025 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is nog iemand, ik dacht even dat ik een Koentje deed
tijgeren onder het prikkeldraad moet je met een mitrailleur boven je hoofdquote:Op donderdag 24 april 2025 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je hebt geen idee wat ik voor m'n werk doe. Maar toch vind je dat ik wat anders moet doen omdat ik graag knutsel en films kijk in m'n vrije tijd?
Ja, lekker gelezen in mijn ereader en veel te laat opgestaan, lang gewandeld, gewerkt, beetje sociaal gedaan en 4 afleveringen van 4 verschillende series gezien, er zat 1 anime tussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |