quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit was piek bongo cat denk ik.
Die CD heb ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen, douchen en dan nog even twee afleveringen house of games kijken
Gute Nacht Freunde
`quote:Op donderdag 24 april 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel fijn
Nu heb ik 2 nummers in mijn hoofd
Wat hebben jullie met 'm gedaan daar?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die hebben we na de meet niet meer hier gezien geloof ik dus ik denk dat we te erg waren.
Yo, Listen up!quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
`
Ik denk nu aan I'm Blue dabadiedabada bie
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand nog even Charlie and the candy mountain plaatsen en we zijn compleet
Eerst barbapappaboek, en nu bongo catquote:Op donderdag 24 april 2025 21:40 schreef kwiwi het volgende:
Gergi: Waarom slaap je nog niet?
Kwiwi: Bongo cat.
Gergi: Ok.
Het is een eventful evening nog ja, zo na achten.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerst barbapappaboek, en nu bongo cat
Llamas with Hats was ook een oefening in onwaarschijnlijke escalatie trouwens.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand nog even Charlie and the candy mountain plaatsen en we zijn compleet
Ik 'ken' jou wel. Of iig van naamquote:Op donderdag 24 april 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo ik ben kwiwi, wij kennen elkaar niet denk ik
Klopt, haha. Hier gaat t goed hoor. En hoe is t met jou?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's lang geleden
Hoe is het met jou?
Ja ik jou ook alleen van naam, of in ieder geval, die is nog ergens in m'n achterhoofd blijven hangenquote:
Ja dat, haha.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik jou ook alleen van naam, of in ieder geval, die is nog ergens in m'n achterhoofd blijven hangen
Ohh misschien ken ik je naam dan daar van! Ik was ook een aantal jaren weg, maar tijdens corona weer terug gekomen. Leuk dat je ook weer terug bent danquote:Op donderdag 24 april 2025 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat, haha.
Samzz, ooit CRE en R&P mod in een ver verleden en ook voornamelijk daar te vinden toentertijd. Heel lang niet meer echt actief geweest op FOK!, maar nu weer wat meer.
Aangenaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |