SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Aww.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie willen vast een foto zien van het blije ei
[ afbeelding ]
Ik ook, komt wel heel dichtbij zoquote:Op donderdag 24 april 2025 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Heb een collega die Huub heet, dus het huup huup huup klinkt wel eens.
dun dik of rond kort vierkant langquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles behalve projectcoördinator
Barbaboek?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb hier nog een barbapapa boek staan. Ben zo lui dat ik in plaats van even naar beneden te lopen, al 15 min met chatgpt in gesprek ben om uit te vinden hoe het boek heet
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb hier nog een barbapapa boek staan. Ben zo lui dat ik in plaats van even naar beneden te lopen, al 15 min met chatgpt in gesprek ben om uit te vinden hoe het boek heet
*Tromgeroffelquote:Op donderdag 24 april 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ok ik ga naar beneden, anders kan ik niet slapen
herkenbaar. net als dat je niet op een bepaald woord kan komen en je dus een hele lap tekst als omschrijving van het woord typt en dan als je op invoeren wilt drukken komt ineens het woord in je opquote:Op donderdag 24 april 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Ok, bed uit.. brr koud.. nou ja even doorbijten en naar de boekenkast beneden. Ik zie de kaft van het boek en bij het uit de kast halen weet ik direct weer hoe het heetHoe is dat toch mogelijk. Is net als dat je ergens al een half uur niet op kunt komen, en dat het je te binnen schiet vlák voordat je het antwoord op google vindt.
Maar goed, "Barbapapa vertelt: Sterallures"
Nu kan ik ook met een gerust hart gaan slapenquote:Op donderdag 24 april 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
Ok, bed uit.. brr koud.. nou ja even doorbijten en naar de boekenkast beneden. Ik zie de kaft van het boek en bij het uit de kast halen weet ik direct weer hoe het heetHoe is dat toch mogelijk. Is net als dat je ergens al een half uur niet op kunt komen, en dat het je te binnen schiet vlák voordat je het antwoord op google vindt.
Maar goed, "Barbapapa vertelt: Sterallures"
Bongo Cat leeft nog steeds?quote:Op donderdag 24 april 2025 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Soms kom je de gekste dingen tegen
Helemaal afgeluisterd, niet teleurgesteld. Hedwig kan dus ook in een band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |