Dat was tof! Wij speelden vaak nummers van met ons meiden punkbandjequote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Jimmy Page en John Paul van Led Zeppelin op het podium. Altijd leuk een beetje nostalgie.
Heb je geluid ? Hoe heetten jullie. Ik ken nog de Wanda's. Rotterdam dacht ik.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was tof! Wij speelden vaak nummers van met ons meiden punkbandje![]()
Nee joh!! Wij speelden in de kelders van het Burgerweeshuis in Deventer.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je geluid ? Hoe heetten jullie. Ik ken nog de Wanda's. Rotterdam dacht ik.
Goeiemorgen.
Daar is een clip voor FA Onrust opgenomen met The Nozems............Oh nee, Atak Enschede zie ik........quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh!! Wij speelden in de kelders van het Burgerweeshuis in Deventer.
Eind jaren jaren 80 dus al heeeeel lang geleden
Ik ben volgens mij wel overal geweest in die tijdquote:Op donderdag 5 juni 2025 10:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is een clip voor FA Onrust opgenomen met The Nozems............Oh nee, Atak Enschede zie ik........
Bekijk deze YouTube-video
Zeker. Ik vaak met deze band. Keer naar Simplon Groningen. Bleven slapen in studentenflat. Met Nienke in m'n armen. Bleek er een Groningse FOK!er te zijn wiens moeder Nienke heet en net zo oud is als ik. Oeps. Heb de naam verdrongen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij wel overal geweest in die tijd![]()
Mooie tijd was dat
quote:Op donderdag 5 juni 2025 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Ik vaak met deze band. Keer naar Simplon Groningen. Bleven slapen in studentenflat. Met Nienke in m'n armen. Bleek er een Groningse FOK!er te zijn wiens moeder Nienke heet en net zo oud is als ik. Oeps. Heb de naam verdrongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |