abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:10:24 #1
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8636656
vriendschap met vrouwen is als een zilveren medaille, leuk om te hebben maar 1000 zilveren is nog niet eens half zoveel waard als een gouden.

*sorry,moest ik ff kwijt*

pi_8636724
mm kep liever enkele gouden medailles
Call me Gods Son, with my pants low...
pi_8636735
Volkomen nutteloos , nee hoor geintje .
Ik heb heel wat *broertjes* rondlopen dus het is wel mogelijk maar zijn er ook die achteraf me vertellen dat ze verliefd op me waren en dat ik daar stekeblind in was .
Het zijn toch wel een beetje vriendschappen met gebruiksaanwijzing denk ik .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8636825
Vriendschap is hartstikke prima met je eigen of het andere geslacht, zolang je maar niet nastreeft (lees: pas echt tevreden bent) als het meer is dan dat. Daar heb je dan alleen jezelf mee.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8636899
En je geen jaloerse vriendjes hebt dat wil ook nog weleens helpen
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:23:30 #6
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_8636914
Ik heb heel wat normale vriendinnen hoor, alleen die weten wel dat ik zogenaamde 'complimenten' als 'je bent als een broer voor me' beslist niet op prijs stel

'T zijn dan meestal ook wat oppervlakkigere vriendschappen maar da's niet erg verder. Alleen moet je gewoon oppassen dat je niet verliefd oid wordt want dan is het afgelopen met de vriendschap.

Wie zei ook weer dat liefde altijd goed is?

vrijdag 21 februari 2003 @ 20:27:40 #7
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8637001
al die ziveren heb ik al... moet nog even een gouden bij komen...

tot die tijd heb ik eigenlijk 0,0 behoefte aan nog een zilveren.

Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_8637017
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 20:27 schreef kless het volgende:
al die ziveren heb ik al... moet nog even een gouden bij komen...

tot die tijd heb ik eigenlijk 0,0 behoefte aan nog een zilveren.

pi_8637088
Mwah mot wel kunnen. Maar af en toe zie je van die meisjes die lopen dan soms gearmed overstraat, en btje te kutten met zo'n gast enzo terwijl je weet dat t niet hun vriendin is? Ik vind dit vreemd en zou er als vriend zijnde niet echt blij mee zijn? Misschien wat snel jaloers, mijn ex had dit dus ook wel een btje,..Maar ja die zat alsmaar uitgebreid te vertellen over hoe goed die en die wel niet was, en hoe erg ze gelachen had met die....Hmmz en bij mij deed ze niet zo heel veel,...is ook een van de redene wrom t ex is......
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:37:32 #10
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_8637243
Heb de beste, mooiste, vriendschap van mijn leven met een vrouw, kan echt geen enkele andere vriendschap aan tippen.
We weten allebei dat we niet verliefd op elkaar willen worden, en hebben dit ook heel open en eerlijk met elkaar kunnen bespreken.
Dus voor mij echt een gouden medaille hoor!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_8642287
Komt voor!!
Biggest idol fan? That's me!
  zaterdag 22 februari 2003 @ 01:23:18 #12
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8642761
in principe zou het nooit echt kunnen, want uiteindelijk zou het zo diep gaan, dat de een voor de ander zou vallen (of beiden met elkaar)
had ik ergens gelezen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8647859
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 01:23 schreef G1Ace het volgende:
in principe zou het nooit echt kunnen, want uiteindelijk zou het zo diep gaan, dat de een voor de ander zou vallen (of beiden met elkaar)
had ik ergens gelezen
mee eens.. zekers als je eerst -min of meer- wat gehad heb.. je kun wel ''proberen'' vrienden te blijven, maar als ik iemand aantrekkelijk vind blijf ik volgens mij altijd bepaalde gevoelens houden..
pi_8651874
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 01:23 schreef G1Ace het volgende:
had ik ergens gelezen
ja dat soort kul kun je overal lezen. Das alleen maar lulkoek om mensen ongelukkig te maken en ze "onmogelijkheden" aan te praten.

Het ergste is nog wel dat veel mensen het slikken als zoete koek.

Biggest idol fan? That's me!
pi_8652551
Ik ben een meisje, mag ik dan ook reageren?
Maar een aantal van mijn beste vrienden zijn van het andere geslacht en dat gaat toppie! Ik kan met alles bij ze terecht en er zijn naar mijn weten nog nooit gevoelens geweest die verder gingen dan vriendschappelijke gevoelens... Dus bij mij werkt het zeker wel!
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')