abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217451424
Ja Ik ben eigenlijk alleen pro-lesbo en daarbij nog pro-bi-mits? Mits een vrouw bi is ben ik pro? En ja ik ben zelf hetero man dus dan zou het moeten worden, :

ipv LHBTQIA+ dus = HL(+fb) ?

( Waar de f staat voor female )

Natuurijk zou een enkele verdwaalde homo wel welkom zijn,

Zou er ook brood zitten in zelf een eigen nieuwe gemeenschap te kunnen vormen? Of zou dat meer kwaad doen dan goed?
pi_217451556
Je eigen verkapte seksualiteit projecteren om lesbiennes goed te keuren maar dan toch homoseksuelen afkeuren. Kun je nog een paar zinnen typen die je ondermaatse masculiniteit bevestigen?
pi_217451601
quote:
13s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef FreezePop het volgende:
Je eigen seksualiteit projecteren om lesbiennes goed te keuren maar dan toch homoseksuelen afkeuren.
Ummm mensen hebben het recht om te groeperen, zo mag een vrouw ook bijv kiezen om naar een hetero feest te gaan en volia dan hebben de heteros zich gegroepeerd ,

en ik zou mogeiijk ook bijv het recht hebben, mits ik toegelaten word, om een feest te organiseren waar de flyer aangeeft : Feest voor : hetero mannen en lesbo vrouwen en bi vrouwen en mogenlijk een enkele verdwaalde homo als gast te willen hebben en ik de belolfe lever dat ik het juiste feest en sfeer en muziek en hapjes enz enz aanbied?
pi_217451669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 21:37 schreef marretak het volgende:

[..]
Ummm mensen hebben het recht om te groeperen, zo mag een vrouw ook bijv kiezen om naar een hetero feest te gaan en volia dan hebben de heteros zich gegroepeerd ,

en ik zou mogeiijk ook bijv het recht hebben, mits ik toegelaten word, om een feest te organiseren waar de flyer aangeeft : Feest voor : hetero mannen en lesbo vrouwen en bi vrouwen en mogenlijk een enkele verdwaalde homo als gast te willen hebben en ik de belolfe lever dat ik het juiste feest en sfeer en muziek en hapjes enz enz aanbied?
Waar de fuck heb jij het over.
pi_217451898
Alle vrouwen zijn bi!
pi_217452001
Wat maakt het uit. We delen allemaal dezelfde natuur en deze besluit van embryovorming af aan welke seksuele voorkeur iemand heeft. Het is alleen aan degene zelf om deze te ontdekken.
Het is niet een keus die je maakt. Die is al voor je gemaakt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_217452019
Waar zijn deze pillen verkrijgbaar?
pi_217452148
quote:
15s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:27 schreef Metalfrost het volgende:
Wat maakt het uit.
Ik probeer lesbos te stelen van de groep LHBTQIA+ dus mijzelf te typeren als groep zijnde = H(etero)L(+fb) + een verdwaalde homo

[ Bericht 0% gewijzigd door marretak op 24-04-2025 00:19:51 ]
pi_217452271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 22:50 schreef marretak het volgende:

[..]
Ik probeer lesbos te stelen van de groep LHBTQIA+ dus mijzelf te typeren als groep zijnde = HL(+fb) + een verdwaalde homo
Puik plan.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 24 april 2025 @ 00:27:45 #10
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_217452516
Begrijpelijk
"Zou Je Haar Geven?? :P"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: