Ummm mensen hebben het recht om te groeperen, zo mag een vrouw ook bijv kiezen om naar een hetero feest te gaan en volia dan hebben de heteros zich gegroepeerd ,quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef FreezePop het volgende:
Je eigen seksualiteit projecteren om lesbiennes goed te keuren maar dan toch homoseksuelen afkeuren.
Waar de fuck heb jij het over.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:37 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm mensen hebben het recht om te groeperen, zo mag een vrouw ook bijv kiezen om naar een hetero feest te gaan en volia dan hebben de heteros zich gegroepeerd ,
en ik zou mogeiijk ook bijv het recht hebben, mits ik toegelaten word, om een feest te organiseren waar de flyer aangeeft : Feest voor : hetero mannen en lesbo vrouwen en bi vrouwen en mogenlijk een enkele verdwaalde homo als gast te willen hebben en ik de belolfe lever dat ik het juiste feest en sfeer en muziek en hapjes enz enz aanbied?
Ik probeer lesbos te stelen van de groep LHBTQIA+ dus mijzelf te typeren als groep zijnde = H(etero)L(+fb) + een verdwaalde homoquote:
Puik plan.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:50 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik probeer lesbos te stelen van de groep LHBTQIA+ dus mijzelf te typeren als groep zijnde = HL(+fb) + een verdwaalde homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |