Zeverzemelzakquote:Op woensdag 23 april 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. De vergissing was dat ik hier oprecht over m'n interesses probeerde te praten.
Noted.
Ouderen hebben hier over het algemeen minder moeite mee, zo lijkt het.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms lijkt het me oprecht nog wel interessant om te doen. Maar zie dat maar eens voor te stellen bij mensen zonder als een freaky weirdo over te komen.
De echte vergissing is US serieus nemen. Ga lekker je gang joh, ik vind het leuk om te lezen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. De vergissing was dat ik hier oprecht over m'n interesses probeerde te praten.
Noted.
De karakterfout zit hem bij een hoop mensen in dat ze zich zo snel beledigd voelen, alsof dat een mondiaal basisrecht is in plaats van een persoonlijk probleem.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echte vergissing is US serieus nemen. Ga lekker je gang joh, ik vind het leuk om te lezen.
ditquote:Op woensdag 23 april 2025 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De echte vergissing is US serieus nemen. Ga lekker je gang joh, ik vind het leuk om te lezen.
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Dr_Flash komen ze ook bij jou langs?
*pakt zak chips*quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb deze week een paar van deze gezien:
[ afbeelding ]
Telt dat?
het tijdelijke noodfonds energie is geopend, kreeg ik vandaag in de mail. Misschien is het iets voor jequote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben zo moe, kan wel een paard eten
geefquote:Op woensdag 23 april 2025 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het tijdelijke noodfonds energie is geopend, kreeg ik vandaag in de mail. Misschien is het iets voor je
Flikkert Etto met zijn denkbeeldige vriendinnetje over de grote rivieren heen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ben zo moe, kan wel een paard eten
dat doet mij deugd, dan ga ik met deze gedachte in mijn autootje stappen. Joejoetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |