Wat lul jij ouleh. 5 guys ligt gewoon in Nederland.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Uiteraard boycot ik tegenwoordig bedrijven zonder ziel en dus ook de McDonalds, Burger King, KFC enz enz. Nu blijft er dan wel weinig over; eigenlijk alleen White Castle
Klacht: geen Five Guys in Nederland.
Te verwachten bonusklacht: mensen die dit allemaal onzin vinden: dat jullie geen moreel kompas hebben is niet mijn probleem.
Sterker nog, in Eindhoven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wat lul jij ouleh. 5 guys ligt gewoon in Nederland.
5 guys 1 cup?quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:23 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Wat lul jij ouleh. 5 guys ligt gewoon in Nederland.
Dit is gewoon hoe het moet zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je vreet maar een bruine boterham met pindakaas.
https://thebiglebowski.fandom.com/wiki/In_N%27_Out_Burgerquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
White Castle is goor. In 'n Out is pas lekker.
Je zusje kan ook lekker goor zijn zegquote:Op dinsdag 22 april 2025 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
White Castle is goor. In 'n Out is pas lekker.
Ik heb alleen een broer, broer.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:15 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je zusje kan ook lekker goor zijn zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |