Ik heb het over de homepage van youtubequote:Op dinsdag 22 april 2025 07:34 schreef heywoodu het volgende:
Dat probleem met Windows nooit gehad, en in het tegenwoordig uitstekende Edge gewoon Google ingesteld als standaard zoekmachine.
Verder zie ik op YouTube na een zoekopdracht gewoon nog steeds een lijst, net zoals gisteren en vorig jaar.
Maar daarna ga je iets zoeken, dus boeiend.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:58 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb het over de homepage van youtube
Jezes, ik dacht dat het een instelling aan mijn kant was. half uur verspild om dat te vinden .quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik haat moderne tech bedrijven zo. Nu heeft youtube besloten om 3 filmpjes naast elkaar te tonen i.p.v. 6 ofzo vorige week.
Is alles tering groot en zie je veel minder goed wat je moet aanklikken
Ik stem echt voor doodstraf op moderne tech bedrijven die keuzes maken die technologische achteruitgang zijn.
Net zoals bij windows dat als je iets wilt zoeken op je lokale machine en ze microsoft edge openen en dan het gaan opzoeken op bing of zo
Welke mongool bedenkt dit![]()
En vooral dat je tegenwoordig nauwelijks nog iets zelf kunt bepalen, qua hoe de instellingen staan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:28 schreef SuperNeger het volgende:
Ik haat moderne tech bedrijven zo. Nu heeft youtube besloten om 3 filmpjes naast elkaar te tonen i.p.v. 6 ofzo vorige week.
Is alles tering groot en zie je veel minder goed wat je moet aanklikken
Ik stem echt voor doodstraf op moderne tech bedrijven die keuzes maken die technologische achteruitgang zijn.
Net zoals bij windows dat als je iets wilt zoeken op je lokale machine en ze microsoft edge openen en dan het gaan opzoeken op bing of zo
Welke mongool bedenkt dit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |