abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8636188
Jippie

Mijn beste vriendin heeft het na 4 jaar eindelijk uitgemaakt met haar vriend. Ze had een Turkse vriend die ook in Turkije woonde. Het was (is) een super lieve jongen, maar er zat gewoon geen toekomst in die twee. Ze zag hem maar een paar keer per jaar en de afgelopen jaar zag ze hem helemaal niet. Vanwege wat problemen thuis.

Maar daar gaat het niet om, ik ben zo blij dat ze voor haar zelf heeft gekozen. Ik ben gewoon super blij. Nou kan ze een vriendje zoeken die gewoon lekker in Nederland woont wie ze vaker kan zien en waar ze echt alles mee kan delen.

Sorry jongens en meiden, maar ik moest het gewoon even kwijt. Wat ben ik vrolijk, dat zij eindelijk de grote stap heeft kunnen maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Lekkertje op 21-02-2003 19:44]

pi_8636210
Beter laat dan nooit zullen we zeggen . Wel goed van haar .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8636276
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:43 schreef Lekkertje het volgende:
Jippie

Mijn beste vriendin heeft het na 4 jaar eindelijk uitgemaakt met haar vriend. Ze had een Turkse vriend die ook in Turkije woonde. Het was (is) een super lieve jongen, maar er zat gewoon geen toekomst in die twee. Ze zag hem maar een paar keer per jaar en de afgelopen jaar zag ze hem helemaal niet. Vanwege wat problemen thuis.

Maar daar gaat het niet om, ik ben zo blij dat ze voor haar zelf heeft gekozen. Ik ben gewoon super blij. Nou kan ze een vriendje zoeken die gewoon lekker in Nederland woont wie ze vaker kan zien en waar ze echt alles mee kan delen.

Sorry jongens en meiden, maar ik moest het gewoon even kwijt. Wat ben ik vrolijk, dat zij eindelijk de grote stap heeft kunnen maken.

Een relatie op afstand vergt nu eenmaal veel wilskracht en liefde om te overleven.

* F@lcon© spreekt uit ervaring

vrijdag 21 februari 2003 @ 19:49:44 #4
30560 2Mini
Official Logo
pi_8636286
deed mijn vriend ook... goeie stap
Camera 1... 1!
pi_8636291
kon zij niet naar turkije
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:51:20 #6
44815 Duran
Stupidly Charming
pi_8636306
Goed van haar, hoop dat ze hier iets vindt!
So it was written, So it shall be done
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:53:25 #7
45237 Vuur
We are not alone
pi_8636337
oke, dan ben ik nu ook blij
- Relax - It's just a phase - You'll grow out of it -
pi_8636400
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:50 schreef Markster het volgende:
kon zij niet naar turkije
Zij is de eerste twee jaar 6 keer naar turkije geweest (bij elkaar opgeteld ongeveer 9 maanden bij elkaar) en toen is hij drie maanden hier geweest en toen is zij nog een keertje voor drie weken dar geweest en als het niet uit was gegaan zou zij daar stage gaan lopen, maar weet je hoe duur het is om iedere keer een vliegticket te kopen als arme student.
pi_8636640
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:57 schreef Lekkertje het volgende:

[..]

Zij is de eerste twee jaar 6 keer naar turkije geweest (bij elkaar opgeteld ongeveer 9 maanden bij elkaar) en toen is hij drie maanden hier geweest en toen is zij nog een keertje voor drie weken dar geweest en als het niet uit was gegaan zou zij daar stage gaan lopen, maar weet je hoe duur het is om iedere keer een vliegticket te kopen als arme student.

Net zo duur als voor een rijke student, alleen doet het meer pijn in haar portemonnee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')