In België zijn er een paar quicks veranderd in Burger kingquote:Op maandag 21 april 2025 19:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Ik dacht dat quick nu ook van burger king was maar ik keek het na voor het hier te posten en blijkbaar hebben ze de keten een paar jaar later weer verkocht.
ik denk niet dat ik die mening deel als ik die burger zo ziequote:Op maandag 21 april 2025 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg en Quick kenner kan ik beamen dat de Quick best goede burgers heeft. Mijn favoriet de Giant max vind ik persoonlijker beter dan de whopper en de big mac.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
die burgers zien er echt heel matig uit lol
Klopt, op de Lijnbaan thv de G-Star winkel.quote:Op maandag 21 april 2025 18:46 schreef Managarm het volgende:
[..]
Heeft ie niet ooit in Rotterdam Centrum gezeten?
Het omgekeerde van Amerikaanse troep waar door oneindig marketingbudget alles fantastisch lijkt maar in werkelijkheid te goor/slecht voor woorden is.quote:Op maandag 21 april 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
die burgers zien er echt heel matig uit lol
Goede onderbouwing weerquote:Op maandag 21 april 2025 18:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Niets is schaapies vreemd.
[ afbeelding ]
Als je echt een moreel kompas hebt haal je toch alleen vega burgers bij een lokale friettent en niet bij een keten.quote:Op maandag 21 april 2025 16:36 schreef CarbonC het volgende:
Uiteraard boycot ik tegenwoordig Amerikaanse bedrijven en dus ook de McDonalds, Burger King, KFC enz enz. Nu blijft er dan wel weinig over in Nederland; eigenlijk alleen de Febo.
Klacht: geen Quick in Nederland.
Te verwachten bonusklacht: mensen die dit allemaal onzin vinden: dat jullie geen moreel kompas hebben is niet mijn probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |