Dildo/vibrators die trillen, vaak te licht, zeker die op USB. En vibrators die draaien en/of stoten. Die zijn ook niet sterk genoeg. Eentje gehad die je op kon pompen. Die was lekker dik, maar trillen was ook weer licht.quote:Op maandag 21 april 2025 16:34 schreef herverwijderd het volgende:
Wat heb je allemaal al geprobeerd dan? Dan weten we dat we dat niet aan hoeven te raden.
https://www.reddit.com/r/Funnymemes/s/TChk7fV3Rsquote:Op maandag 21 april 2025 17:00 schreef damsco het volgende:
Persoonlijk ben ik helemaal weg van de Anal Destroyer 3000
Qua budget gaat dat hem niet worden. 150 euro is wel een beetje de maxquote:Op maandag 21 april 2025 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb thuis een sybian staan met anale opzetstukken. Als ik daar op ga zitten sproei ik tegen het plafond
quote:Op maandag 21 april 2025 17:00 schreef damsco het volgende:
Persoonlijk ben ik helemaal weg van de Anal Destroyer 3000
Ik ben fan van de Aneros Progasm, maar die trilt en/of stoot niet dus misshien dat je die meteen afschrijft.quote:Op maandag 21 april 2025 17:09 schreef Professor_Makamba het volgende:
[..]
Dildo/vibrators die trillen, vaak te licht, zeker die op USB. En vibrators die draaien en/of stoten. Die zijn ook niet sterk genoeg. Eentje gehad die je op kon pompen. Die was lekker dik, maar trillen was ook weer licht.
Of wil je alle merken en namen weten
Een massager die echt lekker is kan ook inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2025 18:49 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ben fan van de Aneros Progasm, maar die trilt en/of stoot niet dus misshien dat je die meteen afschrijft.
Een Anal Destroyer 3000 zonder garantie, je moet het maar durven!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:04 schreef XDo het volgende:
Dit soort spullen kan je het beste op marktplaats aanschaffen. Scheelt een hoop geld.
De vraag is niet waar dit te kopen, maar wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:04 schreef XDo het volgende:
Dit soort spullen kan je het beste op marktplaats aanschaffen. Scheelt een hoop geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |