Hopelijk hebben ze nog wel wat gewoons.quote:Op maandag 21 april 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ga straks met vrienden brunchen in een restaurant, maar vind niet echt wat lekkers op de kaart. Is zo'n amerikaans restaurant met hamburgers en chocolate pancakes. Oh en chicken waffles. Wil gewoon een normaal ontbijtbroodje om 11u
Kun je niet zelf broodballetjes mee smokkelen?quote:Op maandag 21 april 2025 08:08 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ga straks met vrienden brunchen in een restaurant, maar vind niet echt wat lekkers op de kaart. Is zo'n amerikaans restaurant met hamburgers en chocolate pancakes. Oh en chicken waffles. Wil gewoon een normaal ontbijtbroodje om 11u
dat is na 2 seconden wel weer saai hoorquote:Op maandag 21 april 2025 08:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
de hele dag een beetje aan je kruis zitten
ja, veel te veel zonquote:
quote:2. We proberen te bellen
Mogelijk word je binnen 10 dagen met een 030-nummer gebeld door een van onze medewerkers voor aanvullende vragen.
3. De opzegbevestiging
Je ontvangt binnen 10 werkdagen een bevestigingsbrief met de einddatum van je abonnement.
quote:Op maandag 21 april 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Dit was mijn lunch vandaag
[ afbeelding ]
ja denk ik wel. Volgende grote reis wordt denk ik china maar dat duurt nog wel even, 15 mei vlieg ik ook naar NLquote:Op maandag 21 april 2025 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vergeet je als je toch iedere dag vrij hebt.
Ga je nog vaker een tripje plannen zoals Japan?
Terug naar huis?quote:Op maandag 21 april 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk ik wel. Volgende grote reis wordt denk ik china maar dat duurt nog wel even, 15 mei vlieg ik ook naar NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |