als ze gaan stofzuigen zal de ruzie wel voorbij zijnquote:Op maandag 21 april 2025 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet, ik ben niet zo kunstzinnig ook andere kunst kan ik weinig mee, maar kan ik dan nog wel waarderen
[..]
dat gaat niet meer op, hoorde de stofzuiger alweer
Goed voor jouquote:
Dat heb ik hier ook een beetjequote:Op maandag 21 april 2025 12:51 schreef mschol het volgende:
zo, toch nog maar even gedouched en aangekleed.. anders is het helemaal zon niks dag..
We klagen wel altijd over alles hier, maar veel landen hebben het echt veel slechter op veel punten waar wij over klagen.quote:Op maandag 21 april 2025 12:53 schreef Karzai het volgende:
maar ik denk dat geheel nederland het niet slecht doet, we hebben een verzoringssstaat, dat vind ik ook heel goed
euhh.. ik heb eigenlijk helemaal nog niet bedacht wat ik wil etenquote:Op maandag 21 april 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook een beetjemaar ga zo nog naar buiten en wat boodschappen doen, komt vast goed.
Heb je lekker eten op de planning?
Had je gisteren een girls dinnerquote:Op maandag 21 april 2025 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh.. ik heb eigenlijk helemaal nog niet bedacht wat ik wil eten
aangezien het gisteren bij een stokbroodje met kruidenkaasjes, wat komkommer salade en een bak yoghurt met fruit is gebleven, is de keuze hetzelfde als gisteren..
2 verschillende 3 vaks maaltijden of lasagne
ik heb besloten geen gourmetspul te halen, lekker maar te duur momenteel
een wat?quote:
das waarquote:Gourmet is wel lekker maar indd beetje duur als je helemaal los wilt gaan. En tegenwoordig wordt bij iedere feestdag gegourmet, dus genoeg kansen
een hapjes-diner, zo noemt men dat tegenwoordig ofzoquote:
its gonequote:Op maandag 21 april 2025 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Gisteren like op Bumble gehad en ik heb al weet ik hoe veel swipes gedaan zonder dat profiel tegen te komen. Irritant.
Maar betalen gaan we nimmer doen!
Crack ook nog niet tegen gekomen.
Hij staat nog steeds in de app. De vorige keer stond ie er ook heel lang in voor die 'like gemist' melding kwam.quote:
oh okequote:Op maandag 21 april 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een hapjes-diner, zo noemt men dat tegenwoordig ofzo
ohhh echt, hmmquote:Op maandag 21 april 2025 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds in de app. De vorige keer stond ie er ook heel lang in voor die 'like gemist' melding kwam.
Er zit geen zoekfunctie in de app
Kattenjaren tellen anders he.quote:Op maandag 21 april 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een hapjes-diner, zo noemt men dat tegenwoordig ofzo
[..]
its gone
Oh jammer, zal ik je zoeken. Hoe oud was je ook al weer
ik snapte hem niet, wilde gefrusteerd reageren 'JA NOU EN, DUS?! WAT IS JE PUNT'quote:Op maandag 21 april 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kattenjaren tellen anders he.
Ik kwam toen ik hier net woonde eens net de straat in fietsten terwijl de lichten binnen nog aan stonden. Het heeft nog geen dag geduurd voor ik een plaat voor het raam van de deur had geplaatstquote:Op maandag 21 april 2025 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Er staat hier tegenover een huis leeg en nu kan ik naar binnen kijken. Iedereen heeft hier vitrage, ik niet. Ik ben me nu zooo bewust dat je echt ALLES ziet. *gaat vitrage kopen
quote:Op maandag 21 april 2025 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh echt, hmm
nee maar dan ga ik iedereen naar links swipen tot ik iemand tegenkom van jouw leeftijd die in leiden woont. En die iets met zwemmen op zn profiel heeft, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |