He Ama dankjewelquote:
Dat weet ik niet want ik gebruik het zelf niet.quote:Op vrijdag 25 april 2025 07:42 schreef Golf8 het volgende:
[..]
He Ama dankjewel
Hebbinmiddels proefabbo en loop wat te proberen
Kun je ook als je in de tv gids bladerd en een programma ziet dat je over 2 dagen wil kijken zeg maar alvast in je kijklijst zetten?
Ik vind die mogelijkheid niet… ik bedoel geen series die je vooruit kan kijken. Een gewoon tussen aanhalingstekens programma dus
Jezusquote:Op vrijdag 25 april 2025 09:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want ik gebruik het zelf niet.
Het jammere is fat het alleen kan met programma’s die er als serie in staan toch????quote:Op vrijdag 25 april 2025 19:46 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als je op + Mijn Series drukt dan staat het programma voortaan boven in de balk bij het kopje Mijn Series waar je het hele beschikbare programma kan zien.
Daar komen dan ook de nieuwe afleveringen bij.
Je kunt ook bij een losse aflevering de optie Kijk Later kiezen.
Dan staat die ene aflevering boven aan bij het kopje Kijk Later.
Ben erachterquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:32 schreef Nizno het volgende:
Als je op de i achter nieuwsuur in de TVgids klikt kun je daar hem als eenmalig uitzending bij kijk later zetten.
[ afbeelding ]
Druk je daar op de foto van het programma kun je de hele 'serie' bij Mijn Series zetten.
Browser iddquote:Op vrijdag 25 april 2025 20:49 schreef Golf8 het volgende:
[..]
Ben erachter
Het ligt aan de app waar je die gebruikt en of de device…..
Waar zijn jouw schermafbeeldingen van?? Browser?? Televisie app of app telefoon tablet???
Precies dat!quote:Op vrijdag 25 april 2025 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Browser idd
op mobiel kan ik op het pijltje naar beneden drukken en de hele 'serie' in mijn series zetten
kan ik de oudere afleveringen wel in kijk later zetten maar degene die vanavond komt niet.
Maar ja ik gebruik standaard eigenlijk mijn browser dus hindert voor mij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |