SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed🐙
Jaaa, zou leuk zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de witte aubergines. Al krijg ik er maar één aan het einde van het seizoen. Lijkt me gewoon zo grappig.
oh, ja nee dan niet.quote:
Misschien dat er ook wat kleinere varianten zijn?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien nog eens zo'n speciekuip halen en daar dan bramen in frotten.
Nee in de TT werkt dat maar matigquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Emoji's zijn hier nog niet inheems. Jammerdebammer.
Ja dat heb je met grote ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:18 schreef Crack_ het volgende:
En heb nog gele cherrytomaatjes, die zien er wel leuk uit in een gerecht met meerdere kleuren tomaatjes maar vind ze minder lekker dan de normale rode. Zoeter en minder tomaatsmaak.
Ik was heel laat met m'n bloembollen. Dus m'n tulpen en narcissen en blauwe druifjes staan nu te bloeienquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk steeds dat ik heel laat ben met tuinieren, hebben jullie dat ook? Het is geen eens 20 april
Tulpen is redelijk normaal nu toch. Narcissen is ietwat laatquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was heel laat met m'n bloembollen. Dus m'n tulpen en narcissen en blauwe druifjes staan nu te bloeien
Ja, ik bedacht me net nog, ik had eigenlijk best plek gehad voor een paar cherrytomaatjes. Jammer dat ik daar toen niet aan gedacht heb. En toen ineens het besef dat ze volgens mij nog prima te zaaien zijn deze maand.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk steeds dat ik heel laat ben met tuinieren, hebben jullie dat ook? Het is geen eens 20 april
Die mislukken hier altijdquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog zonnebloempitten maar ik heb geen grote plantenbakken meer.
Vorig jaar deden ze het heel goed maar de pot was echt te kleinquote:
werkt ook zo met mensenquote:
Wat gezelliequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was heel laat met m'n bloembollen. Dus m'n tulpen en narcissen en blauwe druifjes staan nu te bloeien
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
En heb vorige week m'n dahliaknol weer gepoot en wat zaadjes erbij gedaan voor allerlei roze bloemen die vlinders moeten aantrekken.
jaaa, heb ze vorig jaar pas eind april gezaaid ofzo volgens mij. Heb je wel late oogst natuurlijk maar ging nog welquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht me net nog, ik had eigenlijk best plek gehad voor een paar cherrytomaatjes. Jammer dat ik daar toen niet aan gedacht heb. En toen ineens het besef dat ze volgens mij nog prima te zaaien zijn deze maand.
Wit. Ik had vorig jaar drie knollen, maar slechts eentje deed iets. De andere twee waren al snel snot.quote:
Huhhhh, wat jammer van die twee. Soms echt niet te snappen waarom die twee het doen zo slecht doen en die ene zo goedquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wit. Ik had vorig jaar drie knollen, maar slechts eentje deed iets. De andere twee waren al snel snot.
Maar die ene bleef maar gaan
M'n zus had ook zo'n zakje als ik met drie knollen en bij haar is niets opgekomen. Ze heeft ze ook niet meer opgegraven.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huhhhh, wat jammer van die twee. Soms echt niet te snappen waarom die twee het doen zo slecht doen en die ene zo goed![]()
Ik heb ze ook liggen maar ga ze volgend jaar wel zaaien. Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |