quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had ook zo'n zakje als ik met drie knollen en bij haar is niets opgekomen. Ze heeft ze ook niet meer opgegraven.
Maar moet je even kijken of ze niet helemaal ingedroogd zijn. M'n vader had er ook een stel maar die waren helemaal ingedroogd.
Nice.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:33 schreef Crack_ het volgende:
Oke ja, appeltaart tropical is goedgekeurd![]()
![]()
Hahaha, ik durf hier wel ja op te zeggen. Jaquote:
ja of niet, dit is een luxe probleem maar die appeltaarten zijn redelijk vaak in de bonus en dan kost ie nog geen drie euro en dat is echt goedkoop en dan MOET ik hem kopen. Om de week een appeltaart wegetenquote:
Oh dat is wel gevaarlijk ja.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja of niet, dit is een luxe probleem maar die appeltaarten zijn redelijk vaak in de bonus en dan kost ie nog geen drie euro en dat is echt goedkoop en dan MOET ik hem kopen. Om de week een appeltaart wegeten
het wordt nu mn avondetensnack
ik heb er nooit 1 geproefdquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik durf hier wel ja op te zeggen. Ja
[..]
True truequote:Op zaterdag 19 april 2025 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, vakantieplannen zijn zo gemaakt.
wil je het proeven?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal![]()
![]()
![]()
En toch is er gelijkenisquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bitterbal![]()
![]()
![]()
Ja vind ik ook, al wil ze dat zelf niet horenquote:
Same, maar het besef dat ik vijf dagen vrij had kwam eigenlijk pas vandaagquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Het voelt als een zondag, maar ik heb nog twee dagen te gaan. Misschien vier als ik toch nog een dagje extra vrij neem.
Ik bedacht me eerst dat ik misschien maandag wel naar het Fotomuseum in Den Haag wilde. Maar twijfel omdat heel Nederland natuurlijk op pad gaat dan. Maar even lekker veel knutselen, misschien wat bedenken om te fotograferen. En dan later wel een keer naar het museum.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, maar het besef dat ik vijf dagen vrij had kwam eigenlijk pas vandaag![]()
en voelt gek, dan zou morgen pas 'vrijdag' zijn. Dan hebben we nog heel lang!
Hoe ga je het vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |