Je blijft niet helemaal in orde, sorry.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vergeet steeds dat je beperkingen hebt
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lelijk zijn die en lastig met de pikkertjes.
quote:
ik snap niet wat je zegt xD /usquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je blijft niet helemaal in orde, sorry.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem vind ik geplukten uit de tuin altijd lekkerder
ligt echthelemaal aan de batch voor mij..quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke die van de markt weet ik niet, maar de aardbeien uit de supermarkt hoef ik niet meer
De hele zomer lang?quote:
bij mij gaat het om de beleving. Niet om de kwaliteit. Ik vind die uit mijn tuin lekkerder want IK heb daar liefde aan gegevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ligt echthelemaal aan de batch voor mij..
Overgegeven in m'n mond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij gaat het om de beleving. Niet om de kwaliteit. Ik vind die uit mijn tuin lekkerder want IK heb daar liefde aan gegeven
slik maar gewoon doorquote:
ok..quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij gaat het om de beleving. Niet om de kwaliteit. Ik vind die uit mijn tuin lekkerder want IK heb daar liefde aan gegeven
Weet ik niet eerlijk gezegd, had een paar keer van die waterige en toen had ik ook zelf aardbeien geoogst en sindsdien hoef ik ze niet meer want heb altijd eigen oogstquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele zomer lang?
Ik heb ooit eens bij een kraampje langs de weg naar Rhenen de allerlekkerste aardbeien gekocht. Waren wel zes euro voor een bakje
Ik kende alleen de wilde eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dit klinkt perfect voor plantjes?quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:11 schreef Modus het volgende:
Ik heb een balkon, best groot maar is eik 1 grote betonnen 'bak'. Opstaande dichte wanden van ca 120cm met verder alleen een stukje spijlen/rekje van een cm of 80 breed.
Verder, als ik er zou gaan zitten ga ik ws een beetje surfen dus moet ik een tablet/flaptop hebben die ook bij veel zonlicht een beetje te lezen is. Dus ja ik zit nooit op mijn balkon
Maar het is wel een klimplant geloof ik, dus ik kan hem niet meer echt ergens tegenaan laten groeien.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende alleen de wilde eigenlijk.
"De tamme braam is altijd een doornloze variëteit. Het blad ziet er wel wat anders uit en de plant woekert minder of zelfs helemaal niet. Dit in combinatie met het ontbreken van de doorns maakt deze bramensoort uitstekend voor in elke (moes)tuin. Je levert alleen wel vaak op smaak en grootte in"
quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kende alleen de wilde eigenlijk.
"De tamme braam is altijd een doornloze variëteit. Het blad ziet er wel wat anders uit en de plant woekert minder of zelfs helemaal niet. Dit in combinatie met het ontbreken van de doorns maakt deze bramensoort uitstekend voor in elke (moes)tuin. Je levert alleen wel vaak op smaak en grootte in"
jawel maar niet zo hoog, of nouja is relatief. Denk 1,5 meter oid. Wel echt heeeeeel dankbaar, zoveel oogstquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is wel een klimplant geloof ik, dus ik kan hem niet meer echt ergens tegenaan laten groeien.
rum met aarbeienquote:
Grote pot, tipi van bamboestokjes maken van anderhalve meter hoog en lekker laten groeien.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het is wel een klimplant geloof ik, dus ik kan hem niet meer echt ergens tegenaan laten groeien.
Misschien nog eens zo'n speciekuip halen en daar dan bramen in frotten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar niet zo hoog, of nouja is relatief. Denk 1,5 meter oid. Wel echt heeeeeel dankbaar, zoveel oogsten groeit makkelijk
nee ik heb geen rum in huisquote:
Maar het groeit een beetje dicht hierquote:Op zaterdag 19 april 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote pot, tipi van bamboestokjes maken van anderhalve meter hoog en lekker laten groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |