Lekker vertaalde uitdrukkingquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:46 schreef Helenattenek het volgende:
Ik weet ook niet wat dat is maar je had me al verloren bij vega
Staat een beetje stof te happen, helaas pindakutquote:
Een schotel van gebakken wit vlees in witte saus op basis van het bakvocht.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:36 schreef YoopY het volgende:
Kun je ook even uitleggen wat FRICASSEEE (!) is? Zonder te schreeuwen?
Fricassee or fricassée is a stew made with pieces of meat that have been browned in butter then served in a sauce flavored with the cooking stock. Fricassee is usually made with chicken, veal or rabbit, with variations limited only by what ingredients the cook has at hand.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:36 schreef YoopY het volgende:
Kun je ook even uitleggen wat FRICASSEEE (!) is? Zonder te schreeuwen?
Weinig mis met fricassee. Vega is the only wayquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:10 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Fricassee or fricassée is a stew made with pieces of meat that have been browned in butter then served in a sauce flavored with the cooking stock. Fricassee is usually made with chicken, veal or rabbit, with variations limited only by what ingredients the cook has at hand.
@:mikeytt weet denk ik wel wat dit topgerecht is.
jes, of kors joe joes inglisj toe expleen a frensj disj. Want er is geen Nederlandse wikipediapagina.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:10 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Fricassee or fricassée is a stew made with pieces of meat that have been browned in butter then served in a sauce flavored with the cooking stock. Fricassee is usually made with chicken, veal or rabbit, with variations limited only by what ingredients the cook has at hand.
@:mikeytt weet denk ik wel wat dit topgerecht is.
Ja sorry volgens mijn niet man. You kan toch english readen or not?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
jes, of kors joe joes inglisj toe expleen a frensj disj. Want er is geen Nederlandse wikipediapagina.
Thank joe broertjequote:Op zaterdag 19 april 2025 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Fricassee (Frans: fricassée) is een ragout van wit vlees en een gebonden witte saus. Vlees wordt in kleine stukken gesneden en daarna gestoofd. De term wordt voor eenvoudige stoofschotels gebruikt. Het is ook niet gebonden aan een bepaald soort vlees, dus een fricassee kan gemaakt zijn van kippenvlees, lamsvlees, kalfsvlees of een andere, witte vleessoort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |