Pas 42 man.quote:
Heftig hoor. Je bent net zo oud/jong als mijn zoon.quote:Op zondag 27 april 2025 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
Pas 42 man.![]()
Mijn kinderen zijn nu 18 jaar, en ik baal vooral als een stekker dat ik niet meer de activiteiten met ze kan doen wat ik tot vorig jaar nog wel allemaal kon.![]()
Ik ging laatst met mijn zoon naar de café om een potje te poolen, maar na een uur kreeg ik uit het niets hevig pijnen in mijn lichaam en was mijn avond weer totaal naar de klote. Ik heb kermend van de pijn naar huis moeten rijden, dook mijn nest in, en na 2 uur en 8 pillen verder zakte de pijn eindelijk. En dit soort momenten komen sinds de diagnose ook steeds frequenter voor.
Damn man, veel sterkte!quote:Op zaterdag 26 april 2025 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
God, pijn? ja, dat ken ik wel.
Mijn hersenbloeding was het ergste van allemaal. 100% pijnscore. Ik lag kotsend te kruipen over de grond en belande in een tunnelvisie. Kon nog net 112 intoetsen op mijn telefoon, en als ik slaap was gevallen, was het over en uit.
Zware kiesontsteking staat op de tweede plaats. Kreeg er ook last van in een tijd dat privé alles mis ging wat er mis kon gaan.
4x de minuscus van mijn rechterknie gescheurd. De tweede keer was het ergst; het deed zoveel pijn dat ik het gevoel kreeg dat mijn been er af lag. Ik was 19 jaar en heb bijna 1,5 jaar moeten revalideren. Met mijn knie is het daarna ook nooit meer goed gekomen.
Tegenwoordig heb ik bijna dagelijks heel veel pijn in mijn lichaam door de ziekte van Parkinson wat 8 maanden geleden bij mij is gediagnosticeerd. Vooral in mijn linkerbeen staan mijn spieren af toe in de fik en krijg ik steeds meer moeite met autorijden omdat mijn armen af en toe krachteloos zijn als ik mij niet strikt aan de voorgeschreven medicijnen houdt. Tot vorig jaar heb ik nooit medicijnen nodig gehad in mijn leven, tegenwoordig slik ik er 36 per dag om enigszinds normaal de dag door te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |