SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ze wisten ze wel te maken hoor in de jaren 80.quote:
Die flim staat zelfs nog niet in de top 1000.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
IMDB zegt dat the shawshank redemption de beste film ooit is
De wattesquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Heerlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze wisten ze wel te maken hoor in de jaren 80.
Nee Sissi.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
mja zegt niets, als elke homo een oscar krijgtquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die flim staat zelfs nog niet in de top 1000.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja zegt niets, als elke homo een oscar krijgt
Er was pas nog eoa wonderkind dat zich beklaagde dat we nog niet in DE citytrip-stad van Europa geweest waren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou geen film "de beste film ooit" kunnen noemen. Net als "favoriete boek" ofzo. Weet ik veel.
...Londen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was pas nog eoa wonderkind dat zich beklaagde dat we nog niet in DE citytrip-stad van Europa geweest waren.
Alsof er niet like honderd zijn.
O ja dat las ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was pas nog eoa wonderkind dat zich beklaagde dat we nog niet in DE citytrip-stad van Europa geweest waren.
Alsof er niet like honderd zijn.
Net zoals Die Hardquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Itt Terminator 1.
Maar das jeugdsentiment.
Met vrienden een film huren op zondag, lekker brak van het uitgaan
Jij snapte hem gewoon niet.quote:
Zou Barcelona moeten zijn. Was getekend, eoa NWS-KLB-genie met het wereldbeeld van een breinaald.quote:
welke boeken raad jij aan om ons iq op te krikken, dat praat wat makkelijkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
Is een beetje hetzelfde als stellen dat Harry Potter en de Steen der Wijzen het beste boek is dat ooit is geschreven, ja dat klopt als je IQ niet boven de 80 uitkomt.
Wel een leuke stad hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou Barcelona moeten zijn. Was getekend, eoa NWS-KLB-genie met het wereldbeeld van een breinaald.
Ja dit.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou geen film "de beste film ooit" kunnen noemen. Net als "favoriete boek" ofzo. Weet ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |