Ik ben oud, heb TikTok gemist maar ga mee met de tijd: geduld weg, lange teksten skip ik. Dus typ ik zelf ook kort en krachtig.quote:
Zolang het je een goed gevoel geeftquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik hier met m'n papier rietjes.
Ouder dan Koen?!quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben oud, heb TikTok gemist maar ga mee met de tijd: geduld weg, lange teksten skip ik. Dus typ ik zelf ook kort en krachtig.
Is dat 66 achter Koen zijn naam z’n geboortejaar of leeftijd? Hoe dan ook, ik ben dan jonger. Net nog een millennial, geloof ik.quote:
Ja, er zijn natuurlijk wel meer Fok!kers ouder dan jou, maar die komen zelden hier..quote:
Leeftijd is niet echt handig dan moet je jaarlijks een nieuwe nick makenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Is dat 66 achter Koen zijn naam z’n geboortejaar of leeftijd? Hoe dan ook, ik ben dan jonger. Net nog een millennial, geloof ik.
Ik heb overigens een teringhekel aan Gen-Z.
Klopt. Vroeger was GF ouderquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, er zijn natuurlijk wel meer Fok!kers ouder dan jou, maar die komen zelden hier..
Ja ook iets ouder maar dat is niet echt een vaste gast meerquote:
Nee klopt...quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ook iets ouder maar dat is niet echt een vaste gast meer
Vroeger kwam Chufi hier ook nog wel die is ook ouderquote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroeger kwam Chufi hier ook nog wel die is ook ouder
Klopt daar was ik ook bijquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
Die is een keer bij een meet geweest zelfs (Zandvoort), maar zit vooral in de 40+SC en in MEN
Ja, ik twijfelde al of je ook al bij het strand was of alleen bij DaMart thuis bij het weerwolven,,,quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde al of je ook al bij het strand was of alleen bij DaMart thuis bij het weerwolven,,,
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bijna bejaard.
(wijst naar de 66)
Wat minder duidelijk is: wanneer begint middelbare leeftijd nou? En hoe lang blijft dat duren voor je officieel oud bent?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent dan ook bijna bejaard.
(wijst naar de 66)
Net zo fuzzy als hoe lang een vrouw nog meisje genoemd wordt etcquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wat minder duidelijk is: wanneer begint middelbare leeftijd nou? En hoe lang blijft dat duren voor je officieel oud bent?
Ik word op straat nog vaak jongen of jongeman genoemd... Iets met jeugdige uitstraling ofzo denk ik..quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net zo fuzzy als hoe lang een vrouw nog meisje genoemd wordt etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |