*huidigequote:Op vrijdag 18 april 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ennnn over een jaar staat z'n nieuwe woning ook weer vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Dit is niet m'n meest productieve vrijdag.
Ja, hey, als dat zou kunnen, stonden er niet zoveel bedrijvenpanden leeg he...quote:Het waren 'enerverende jaren', vertelt Gerard, die benadrukt dat zijn melding over een milieudelict de juridische strijd in een stroomversnelling heeft gebracht. Dat er zolang niets is gebeurd, wijdt hij aan het juridische stelsel in Nederland. "Dat een koopwoning zonder hypotheek- of andere geldschuld, en waarvan gas, water en licht zijn afgesloten niet kan worden gevorderd als de eigenaar zijn onroerendezaakbelasting betaalt."
Verzamelaars zijn altijd een beetje viezig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ennnn over een jaar staat z'n nieuwe woning ook weer vol.
Word er al kriegelig van als ik een huis binnen kom waar teveel decoratiespul staat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzamelaars zijn altijd een beetje viezig.
Dit gaat ongetwijfeld hand in hand.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word er al kriegelig van als ik een huis binnenkom waar teveel decoratiespul staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Word er al kriegelig van als ik een huis binnen kom waar teveel decoratiespul staat.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-ook-nooit-iets-weg
...horder...
quote:Gerard schat dat de renovatie 400.000 euro gaat kosten. "Alle vloeren moeten eruit, alle muren moeten kaal en worden ontsmet, want het zit helemaal onder de schimmel en de tuin moet worden uitgegraven." Uiteindelijk zal het voor zo'n zeven ton worden verkocht, verwacht hij.
Zeven ton. Dat legt ieder kersvers gezinnetje met kleine kinderen zo neer voor een woning natuurlijk.quote:Gerard is blij dat hij volgend jaar na dertig jaar weer eens echte buren krijgt. Waarschijnlijk een gezin met kinderen", speculeert hij op basis van het type woning. "Misschien word ik wel oppas-opa."
Ja joh, lachend.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeven ton. Dat legt ieder kersvers gezinnetje met kleine kinderen zo neer voor een woning natuurlijk.
De helft wel, de andere helft niet en nooit niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeven ton. Dat legt ieder kersvers gezinnetje met kleine kinderen zo neer voor een woning natuurlijk.
En in deze stapel dozen bewaar ik mijn verzamelneigingverzamelingen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
De staat van m'n huis staat los van m'n verzamelneigingen.
'De helft.'quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De helft wel, de andere helft niet en nooit niet.
M'n hele huis is een doom box.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in deze stapel dozen bewaar ik mijn verzamelneigingverzamelingen.
"Misschien word ik wel oppas-opa."quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
"wijdt" klopt al niet. Moet "wijt" zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Bedrijfspanden?
M'n taalgevoel is stervende.
Ik bewaar ook weleens dingen in een grote grijze bak buitenquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En in deze stapel dozen bewaar ik mijn verzamelneigingverzamelingen.
Daarbij had ik ook m'n twijfels ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Misschien word ik wel oppas-opa."
*alarmbellen*
Ik kan er ook zo'n nietszeggende "oh wat erg, ripquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is exact zo'n reactie waarom er onder het bericht niet gereageerd mag worden, jezus gast.
Ik heet geen Jouri. Jussayin.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"wijdt" klopt al niet. Moet "wijt" zijn.
Mensen uit mijn vriendenkring wel. Mijn oud huisgenoten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |