als ik het hier had geplaatst had je het zonder mention of quotealert ook kunnen missenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan ook nog aannemen dat iedereen maar mentions en quotealerts aan heeft staan, pffft
ik heb maar even teruggebladerd....
maar die kans was aanzienlijk kleinerquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik het hier had geplaatst had je het zonder mention of quotealert ook kunnen missen
dat had ik in london.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nadeel van zo vroeg wakker zijn is dat de winkels waar ik naartoe wil nog dicht zijn
en in het weekend soms pas om 12:00. Maar dan zijn ze wel al eerder open zodat je beetje rond mag kijken, maar afrekenen kan pas laterquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik in london.
al die luie winkeliers gingen pas om 10:00 ofzo open
Hier in centrum is het ook standaard en het is geen London.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik in london.
al die luie winkeliers gingen pas om 10:00 ofzo open
kun je alvast de wasmachine aan zetten en stofzuiger door het huis halen... dan als je terug komt van de winkel hoef je dat niet meer te doenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nadeel van zo vroeg wakker zijn is dat de winkels waar ik naartoe wil nog dicht zijn
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geen schoonmaakster meer![]()
Ze kan vrijdag niet komen schoonmaken en wou zaterdag komen om te schoonmaken.
Ik appte haar dat ik zaterdag niet kan en vroeg haar 2x een voorstel voor een andere dag te doen.
Toen appte ze dat ze niet meer kwam schoonmaken.
Wasmachine en vaatwasser staan al aanquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je alvast de wasmachine aan zetten en stofzuiger door het huis halen... dan als je terug komt van de winkel hoef je dat niet meer te doen
stofzuigen en dweilenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wasmachine en vaatwasser staan al aan
Nieuw oproepje op werkster.nl en hulp.nl geplaatst/quote:
Ik ben blij dat ik over 2 weken mag weer zelf mag stofzuigenquote:
hmm, kan je geen nieuwe vinden?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb geen schoonmaakster meer![]()
Ze kan vrijdag niet komen schoonmaken en wou zaterdag komen om te schoonmaken.
Ik appte haar dat ik zaterdag niet kan en vroeg haar 2x een voorstel voor een andere dag te doen.
Toen appte ze dat ze niet meer kwam schoonmaken.
ik ben blij als ik straks niet mag stofzuigenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik over 2 weken mag weer zelf mag stofzuigen
Bij de Ikea kun je gewoon een uurtje eerder naar binnen en gezellig met de bejaardensoos ontbijten en koffie drinkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
De bakker hier krijgt zijn spul rond tussen half 7 en 7 uur. Ik woon er 3 verdiepingen erboven, dus wanneer er gelost wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:17 schreef Karzai het volgende:
alleen de bakker en de supermarkt zijn vroeg open de rest pas na 9 uur
Ik erger me nu al aan grit, brokjes en kattenhaar wat hier overal ligt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben blij als ik straks niet mag stofzuigen
maar je woont er ook wanneer er niet gelost wordt toch?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bakker hier krijgt zijn spul rond tussen half 7 en 7 uur. Ik woon er 3 verdiepingen erboven, dus wanneer er gelost wordt.
Kost dat nog steeds een 1 euro?quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de Ikea kun je gewoon een uurtje eerder naar binnen en gezellig met de bejaardensoos ontbijten en koffie drinken
hahahaha ja oke ik heb geen huisdieren. enige dat dwars is zijn de stofjes die van mn sokken af komenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik erger me nu al aan grit, brokjes en kattenhaar wat hier overal ligt.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar je woont er ook wanneer er niet gelost wordt toch?
Geen idee, je hebt wel zulke profiteurs die dagelijks er alleen maar komen om koffie te drinken https://www.bndestem.nl/b(...)in-de-ikea~aba1ee28/ (premium artikel, ik mag geen archieflink plaatsen want dan krijg ik tikken van Nizzie)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |