SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Nee dat mag nietquote:Op donderdag 17 april 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen bij Nizno in bed gaan liggen?
dan krijg ik een aanklacht aan mn broek, geen zin inquote:Op donderdag 17 april 2025 22:39 schreef kwiwi het volgende:
Is iedereen bij Nizno in bed gaan liggen?
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen ook maar even rondje boerderijwinkel. Asperges halen
Smaakvoller dan die van gister in ieder gevalquote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die komt pas over een jaar weer terug denk ik.
die heb ik gemistquote:Op donderdag 17 april 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smaakvoller dan die van gister in ieder geval
Voel je gezegendquote:
No judgement. Dit is een culinaire safe space.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had van de week een tosti met frikandel en kaas
Als ze ergens op vakantie is in Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar die komt pas over een jaar weer terug denk ik.
Ja heel eventjes, maar dat vindt de rest niet zo fijnquote:
Ik heb dit nog nooit gehad maar dit wil ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had van de week een tosti met frikandel en kaas
jawel hoor. holaquote:Op donderdag 17 april 2025 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja heel eventjes, maar dat vindt de rest niet zo fijn
Schoonmaken.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Beetje rusteloze energie. Weet niet zo goed wat ik er mee moet.
We listen but we judge.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
No judgement. Dit is een culinaire safe space.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |