abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2025 @ 22:10:13 #176
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217397456
Hebben we hem ook weer

pi_217397525
Ik heb t idee dat dit concept ieder jaar terug komt niet vanwege het Pasen maar om bn'ers altijd n baantje te geven (lees zakcentje), er is bv ook al Passion Hemelvaart en met Kerst Scrooge Live.

Derhalve niet gekeken.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 17 april 2025 @ 22:47:32 #178
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217397918
Kijk nu even terug, maar fijn dat er met Wendy van Dijk een goede verteller is, want daar schortte het de afgelopen jaren toch wel aan

Nu ben ik geen grote Eva Simons-fan maar ik herkende die kritiek dat het zo slecht en vals was ook niet, zeker als je weet dat ze deze maand nog een miskraam heeft gehad.

Dorian Bindels was erg goed :Y

Hoogtepunt het duet op de muziek van Shallow _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door TheVulture op 17-04-2025 23:57:44 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217398118
Oma's aan de Top was in feite de versie zoals Jaap Reesema 'm ooit zong bij de Vlaamse versie van De Beste Zangers :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 18 april 2025 @ 00:28:07 #181
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217398484
Ik vond het acteerwerk zeer matig
Ik vond de zang zeer matig (ik had bijv. meer verwacht van Eddy Zoey)
Ik vond de Nederlandse liedjes bijna allemaal ontzettend kut (hurdur zevende hemel hurdur)
Ik vond de vertaalde liedjes nog slechter
Ik ben niet gelovig maar dan kun je nog wel meeleven met het verhaal, maar dat zat er echt niet in dit jaar.
Het was me eigenlijk ook compleet onduidelijk waarom Judas eigenlijk Jezus verraadde en dat is toch wel een belangrijk onderdeel van het verhaal. En waarom moest Judas eruitzien als een stereotiepe boef? Hij had nog net niet zo'n geldzak over z'n schouder en zo'n cartoonloopje :')

De 'emotionele' verhalen vond ik ook een ding, die ene man draaide er ontzettend omheen, zeg gewoon wat je bedoelt. Volgens mij was hij gewoon depressief maar omdat hij er zo vaag over deed dacht ik eerst dat hij was vreemdgegaan. Hetzelfde met die vrouw die haar broer in huis had genomen, vooral niet zeggen wat er dan aan de hand was. Ik kreeg enorm het idee dat die broer verslaafd was maar zeg dat dan gewoon. Of wees wat duidelijker zodat niet half Nederland onterecht denkt dat je broer verslaafd is.
En die vrouw die zo eenzaam was na de scheiding, 'niemand houdt van mij', en die kinderen dan? Ik vond het een vaag verhaal. En dat praatje over dat ze een teken vroeg en kreeg omdat ze toen een appje kreeg, wat een onzin. Halve wereld staat in de fik maar God bestaat echt hoor jongens, want toevallig appte iemand deze mevrouw op het juiste moment :')
De lat ligt dan wel echt enorm laag.

Maar wel ontzettend gelachen om Judas op een raveparty. De passion is echt losgeslagen sinds de EO niet meer meedoet _O-
pi_217399135
het was allemaal niet geweldig nee, dat mee eens. maarja het gaat elk jaar ook slechter worden dit.
Do what you love, love what you do!
pi_217399144
zou het wel eens willen zien zonder BN-ers enzo. band is altijd wel goed trouwens en dat is plus.
Maar oke gezichtjes erin die bekend zijn alleen maakt het geen goeie acteurs, of in dit geval musical sterren.

en dat blijkt.
pi_217399155
en eddy Zoey als goeie zanger? ik weet niet heb hem nergens goed in horen zingen. maar dat zal wel door autotune voor groot deel opgelost zijn.
  vrijdag 18 april 2025 @ 08:49:15 #185
311340 J83
New kid, be nice
pi_217399673
Eddy ís echt wel een goede zanger, maar voornamelijk in mooie liedjes. (Luister "Ik geef niet meer om haar" maar eens... _O_ ) Wat sneu dat ze juist hem het meest treurige liedje in de geschiedenis van The Passion hebben gegeven. In het duet met Dorian was 'ie stukken beter.
  vrijdag 18 april 2025 @ 09:27:10 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_217400168
9 jaar geleden hebben ze een Amerikaanse versie gedaan van de passion. Het was daar niet bepaald een succes dus het bleef bij 1 editie. Maar daar deden ze ook 'demons' als duet tussen Jezus en Judas.
En dat is eigenlijk precies wat ik bedoelde: je hoeft niet religieus te zijn om mee te leven, zolang het goed verteld/geacteerd/gezongen wordt.
Bekijk deze YouTube-video

Dit is hoe het had kunnen zijn.
En de Nederlandse passion had dit ook wel, in de beginjaren met Danny de Munk en Jan Dulles, bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')