Ik vond het acteerwerk zeer matig
Ik vond de zang zeer matig (ik had bijv. meer verwacht van Eddy Zoey)
Ik vond de Nederlandse liedjes bijna allemaal ontzettend kut (hurdur zevende hemel hurdur)
Ik vond de vertaalde liedjes nog slechter
Ik ben niet gelovig maar dan kun je nog wel meeleven met het verhaal, maar dat zat er echt niet in dit jaar.
Het was me eigenlijk ook compleet onduidelijk waarom Judas eigenlijk Jezus verraadde en dat is toch wel een belangrijk onderdeel van het verhaal. En waarom moest Judas eruitzien als een stereotiepe boef? Hij had nog net niet zo'n geldzak over z'n schouder en zo'n cartoonloopje
De 'emotionele' verhalen vond ik ook een ding, die ene man draaide er ontzettend omheen, zeg gewoon wat je bedoelt. Volgens mij was hij gewoon depressief maar omdat hij er zo vaag over deed dacht ik eerst dat hij was vreemdgegaan. Hetzelfde met die vrouw die haar broer in huis had genomen, vooral niet zeggen wat er dan aan de hand was. Ik kreeg enorm het idee dat die broer verslaafd was maar zeg dat dan gewoon. Of wees wat duidelijker zodat niet half Nederland onterecht denkt dat je broer verslaafd is.
En die vrouw die zo eenzaam was na de scheiding, 'niemand houdt van mij', en die kinderen dan? Ik vond het een vaag verhaal. En dat praatje over dat ze een teken vroeg en kreeg omdat ze toen een appje kreeg, wat een onzin. Halve wereld staat in de fik maar God bestaat echt hoor jongens, want toevallig appte iemand deze mevrouw op het juiste moment
De lat ligt dan wel echt enorm laag.
Maar wel ontzettend gelachen om Judas op een raveparty. De passion is echt losgeslagen sinds de EO niet meer meedoet