Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondquote:Op maandag 26 mei 2025 16:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou Lubach, kom d'r maar in!
Wilders wil binnen 'enkele weken' alle grenzen dicht voor asielzoekers, anders is PVV weg
Fout.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondof ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Ik vind ze ook leuk! Enige vrouwen waar ik om kan lachen op de tv. En Yentl ziet er nog leuk uit ookquote:
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondof ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Het was duidelijk erg gehaast geschreven.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout.
Hij zit wel degelijk een item vandaag bij Lubach.
Ticketshop geeft aan dat de opnames zijn van 17:40 tot 20:00.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.
Aan het begin dacht ik: beetje een afgezaagd onderwerp.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vooruit, hier ben ik het dan wel mee eens
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik keek "vroeger" altijd of zo vaak mogelijk. Nog 0 keer gekeken. Ik zag de bui al hangen. Zoals Freek al zijn cabaret-programma's aan RTLhasd verkocht, en plots zijn shows allemaal anderhalf uur duurde. Het is je uitleveren aan een miljardair en aan een bussines waar alleen geld telt.
Af en toequote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.
Waarvan en waar naartoe?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef Mrmime het volgende:
Lubach schuift wat op in het politieke spectrum
Dat kan. Maar was niet mijn vraag aan @Mrmimequote:
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.quote:
Ja irritant!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:36 schreef Evangelion het volgende:
Kon die journaal parodie amper verstaan door het geklap
Hoezo? Omdat ie kritiek had op XR?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.
Geen idee, ik ging er een beetje gekscherend op in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ie kritiek had op XR?
Wie niet ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |