Status, een te beperkt referentiekader op die leeftijd en alles is nu zichtbaar op de socials dus lekker toe te eigenen. Beetje het ouderwetse 'stoer'. Als ik door de stad loop verbaas ik mij ook nog steeds over bepaalde types jongeren of bepaalde stelletjes die elkaar hebben gevonden.. voor alles is wel een markt en vaak zoeken dit soort types elkaar ook op he. Je bent niet voor niks gevoelig voor zulke ideeën.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat jongeren zich spiegelen aan zo'n fout figuur in onderbroek.
voor zover ik weet is hij wel veroordeeld, echter voor een vermogensdelict. In totaal miljoenen aan belasting ontdoken met een familielid.
Volgens mij wordt het veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is, ik hoor alleen over die pipo in programma's zoals Lubach en RP, maar anders zou ik hem nooit hebben gekend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat jongeren zich spiegelen aan zo'n fout figuur in onderbroek.
voor zover ik weet is hij wel veroordeeld, echter voor een vermogensdelict. In totaal miljoenen aan belasting ontdoken met een familielid.
Dan heb je het nieuws de afgelopen maanden niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgens mij wordt het veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is, ik hoor alleen over die pipo in programma's zoals Lubach en RP, maar anders zou ik hem nooit hebben gekend.
Als de reacties op youtube moet geloven zaten er wat onwaarheden in het item en zijn er een aantal dingen weggelaten.quote:
Ik vind het sektarische reacties die je eigenlijk altijd aantreft als het over voeding gaat: 'die snickers worden juist ontwikkeld door mensen die om goede voeding geven jank jank,dit klopt niet want body builder influencer X zegt dat, jank jank'.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als de reacties op youtube moet geloven zaten er wat onwaarheden in het item en zijn er een aantal dingen weggelaten.
Je ziet het ook aan de kijkcijfers...die zijn na de eerste twee weken flink ingezakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO.
Ja. Ik heb wel gevoel voor humor.quote:
Zijn items waren bij de npo wat baanbrekender. Toen kwam ie nog wel eens een nieuw licht op zaken schijnen waar je minder bij stil staat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO. Maar goed ik vond "Zondag met Lubach" eigenlijk ook al beter dan "de avondshow". Toen was er gewoon meer tijd om item te maken. Bij die "belcowboys" had ie de helft uit EenVandaag gejat, dat Andrew Tate een schreeuwerd, en die Proteïne-hype 99% marketing is weten we ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |