Het gaat me er om dat het steeds meer een zwart-wit ding wordt. Straks hebben we jongeren (tot 40) en senioren (40+). Heel polariserend.quote:Op donderdag 17 april 2025 13:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben een jonge senior van 72 , mag dat ook ??
senioren zijn 75+quote:Op donderdag 17 april 2025 15:26 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Het gaat me er om dat het steeds meer een zwart-wit ding wordt. Straks hebben we jongeren (tot 40) en senioren (40+). Heel polariserend.
quote:Op donderdag 17 april 2025 15:38 schreef torentje het volgende:
Volgens mij ben je een slechte ouder als jongeren jou wensen te verlaten.
Jeuj, ik ben een jongere! (en kan mijn huis niet verlaten)quote:Op donderdag 17 april 2025 15:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
senioren zijn 75+
jongeren zijn 50 -
Ok moet deze er wel klaar voor zijn natuurlijk?quote:Op donderdag 17 april 2025 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn kind schop ik op zn 18e er gewoon uit hoor.
dat doe jij nietquote:Op donderdag 17 april 2025 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn kind schop ik op zn 18e er gewoon uit hoor. Er is werk zat, dus zoek maar een baan die wat meer verdient dan hamburgers flippen als een woning te duur is.
Beetje thuiswonen als je volwassen bent
Wat heeft het bloemen exporteren in godsnaam te maken met dit thema..quote:Op donderdag 17 april 2025 15:12 schreef Shotty het volgende:
[..]
In dit geval is dat een druppel op de gloeiende plaat, dat klopt.
Zolang wij het belangrijker vinden om bloemen te exporteren dan mensen te huisvesten houden we dit probleem. Ook met 0 migratie.
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat heeft het bloemen exporteren in godsnaam te maken met dit thema..
quote:Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef Shotty het volgende:
7% van Nederland is voor woningbouw.
Ter vergelijking, 66% is voor landbouw.
Als we nu is wat minder bloemen exporteren (ons grootste agrarische export product), en het 9% om 64% maken, kunnen we allemaal prachtig wonen.
Of we kunnen in de BBB propaganda trappen, en roepen dat het allemaal aan de immigranten ligt. Kan ook.
https://www.maastrichtuni(...)grond-geen-nieuwbouw
Ja, maar wat dan? Een onderzoek doen, een advies uitbrengen, erover praten, allemaal geschokt zijn "goh dit probleem moeten we echt aanpakken". En ondertussen tikt de tijd voor alle betrokkenen gewoon door. Er is een woningprobleem in Nederland, voor veel groepen. Het is allemaal al lang bekend.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dus het lijkt me prima om in beeld te brengen hoe groot het probleem nu werkelijk is. Alles om de urgentie door te laten dringen bij mensen die er iets aan kunnen doen (hopelijk).
Ik zou niet weten waarom we geen huizen kunnen bouwen vanwege de export van bloemen. En wat een onzin-stelling dat slechts 7% van de mensen voor meer woningbouw zou zijn.quote:
Is er ook een kamerprobleem voor studenten?quote:Op donderdag 17 april 2025 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, maar wat dan? Een onderzoek doen, een advies uitbrengen, erover praten, allemaal geschokt zijn "goh dit probleem moeten we echt aanpakken". En ondertussen tikt de tijd voor alle betrokkenen gewoon door. Er is een woningprobleem in Nederland, voor veel groepen. Het is allemaal al lang bekend.
Ja dat weet ik als geen ander, zit al meer dan twintig jaar te wachten totdat er iets haalbaars voor mijn groep komt en woon samen met nog twee volwassen kinderen die geen kant op kunnen of gaan kunnen, maar om het niet te onderzoeken is ook niet goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja, maar wat dan? Een onderzoek doen, een advies uitbrengen, erover praten, allemaal geschokt zijn "goh dit probleem moeten we echt aanpakken". En ondertussen tikt de tijd voor alle betrokkenen gewoon door. Er is een woningprobleem in Nederland, voor veel groepen. Het is allemaal al lang bekend.
het is niet of, of ,quote:Op donderdag 17 april 2025 14:27 schreef Shotty het volgende:
7% van Nederland is voor woningbouw.
Ter vergelijking, 66% is voor landbouw.
Als we nu is wat minder bloemen exporteren (ons grootste agrarische export product), en het 9% om 64% maken, kunnen we allemaal prachtig wonen.
Of we kunnen in de BBB propaganda trappen, en roepen dat het allemaal aan de immigranten ligt. Kan ook.
https://www.maastrichtuni(...)grond-geen-nieuwbouw
Ik verwacht niet dat weldenkende vitale alleenstaande ouderen de restjaren van hun pensioen door willen brengen in een te krappe woonruimte, aangezien zij weten hoe irritant het is om te moeten leven in een te krappe woonruimte met te weinig privacy.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef michaelmoore het volgende:
het probleem van woningtekort is vooral de doorstroming
van alleenstaande ouderen uit een eengezinswoning naar een kamer
wat jij verwacht maak niemand iets uitquote:Op donderdag 17 april 2025 18:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat weldenkende vitale alleenstaande ouderen de restjaren van hun pensioen door willen brengen in een te krappe woonruimte, aangezien zij weten hoe irritant het is om te moeten leven in een te krappe woonruimte met te weinig privacy.
Tja .quote:Op donderdag 17 april 2025 18:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is niet of, of ,
we kunnen met wat minder koeien en varkens best wat meer bouwen
bloemen groeien in kassen in het Westland en in Afrika, dat is meer doorvoerhandel
het probleem van woningtekort is vooral de doorstroming
van alleenstaande ouderen uit een eengezinswoning naar een kamer en die van studenten uit hun kamer naar een eengezinshuis,
die is volledig stopgezet
De meeste ouderen die om de een of andere reden verlaten zijn door hun vrouw wonen ook veel te groot. Dat die het maar gaan doen met een te krappe woonruimte.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat jij verwacht maak niemand iets uit
soms kan een huis duidelijk veel te groot zijn
ha ha ha mafjoekelquote:Op donderdag 17 april 2025 18:55 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste ouderen die om de een of andere reden verlaten zijn door hun vrouw wonen ook veel te groot. Dat die het maar gaan doen met een te krappe woonruimte.
Welke taal is dit?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:55 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste ouderen die om de een of andere reden verlaten zijn door hun vrouw wonen ook veel te groot. Dat die het maar gaan doen met een te krappe woonruimte.
Wat zou eigenlijk jouw ideale huis zijn? Hoeveel m2, bungalow?quote:
die tijd heb ik gehadquote:
Ach kom, je bent net in de 70, wellicht heb je nog een jaar of 30 te gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |