Ik denk eerder aan het verhaal van barbiequote:Op woensdag 16 april 2025 23:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Xaviera Hollander vond het een leuk beroep en schreef er zelfs een boek over.
Weet je wat een anekdote is?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan het verhaal van barbie
Hoe kun je zo denigrerend praten over een baan maar toch iemand die je kent hierover goed praten? Waarom is het slecht om dit te doen voor drugs? Dit zij mensen die letterlijk aan het overleven zijn. Denk nou ff na man. Prostitutie is voor mensen die dit vrijwillig doen gewoon een normale, legale baan.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:50 schreef Cupfighter het volgende:
Sommige vrouwen doen het om zichzelf te voorzien in hun verslaving, crack of heroine vaak
Als je het slim aanpakt als dame kun je flink wat geld verdienen, helaas zitten er vaak mensen tussen die er mee van profiteren zonder wat te doen, het is een schimmig wereldje, je moet stevig in je schoenen staan en zakelijk zijn
Ik ken iemand die het 8 jaar gedaan heeft en daarna gestopt is en haar geld geïnvesteerd heeft in een eigen winkel wat totaal los staat van prostitutie
Het spijt me wel, maar ik vind dat Cupfighter absoluut niet denigrerend praat over het beroep van prostituée.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:54 schreef FreezePop het volgende:
Hoe kun je zo denigrerend praten over een baan maar toch iemand die je kent hierover goed praten?
Ik denk dat de dames die de prostitutie in gaan om hun verslaving te bekostigen, er weinig plezier aan beleven. Die hebben gewoon een enorm miserabel leven.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:54 schreef FreezePop het volgende:
Waarom is het slecht om dit te doen voor drugs? Dit zij mensen die letterlijk aan het overleven zijn. Denk nou ff na man.
Mee eens. Maar als je het doet om een verslaving te kunnen bekostigen, dan is er weinig vrijwilligs meer aan.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:54 schreef FreezePop het volgende:
Prostitutie is voor mensen die dit vrijwillig doen gewoon een normale, legale baan.
Kan me vinden in je reactie. Mijn fout.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het spijt me wel, maar ik vind dat Cupfighter absoluut niet denigrerend praat over het beroep van prostituée.
[..]
Ik denk dat de dames die de prostitutie in gaan om hun verslaving te bekostigen, er weinig plezier aan beleven. Die hebben gewoon een enorm miserabel leven.
[..]
Mee eens. Maar als je het doet om een verslaving te kunnen bekostigen, dan is er weinig vrijwilligs meer aan.
Dank je wel, ik bedoelde het inderdaad niet denigrerend, ik heb juist best veel respect voor de dames die dit vrijwillig doen en ik vind het triest voor de dames die wel moeten om hun verslaving te bekostigen of door andere omstandigheden dit niet vrijwillig doenquote:Op donderdag 17 april 2025 00:10 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Kan me vinden in je reactie. Mijn fout.
Heb je eerste zin verkeerd geïnterpreteerd en denk dat we hetzelfde denken. Sorry man.quote:Op donderdag 17 april 2025 00:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel, ik bedoelde het inderdaad niet denigrerend, ik heb juist best veel respect voor de dames die dit vrijwillig doen en ik vind het triest voor de dames die wel moeten om hun verslaving te bekostigen of door andere omstandigheden dit niet vrijwillig doen
Dat is echt wel bergafwaarts gegaan ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:48 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan het verhaal van barbie
Ben nog maagdquote:Op donderdag 17 april 2025 19:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
@:Servieskast verkoopt haar kontje vanaf vandaag
Zit in het aard van het beestje.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Iets wat ze zo smerig vinden en dan ook nog eens met vreemde mannen. Dan zit je echt diep in de shit. En die mannen zijn gewoon geil en dan boeit de rest ook niet meer, viezerikken. Zo moeilijk is het niet een goed leven hebben, je moet gewoon rijke ouders hebben en een beetje nepotisme. Cruel world.
Je moeder misschien, ik schrob liever een trap.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Omdat ze liever op hun rug liggen dan op hun knieën trappenhuizen schrobben.
Denk je niet dat dit zo is voor vele vrouwen die in de prostitutie werken? Zijn dat allemaal slachtoffers? Er werken ook mannen in de prostitutie als hoer/schandknaap, wat is daarmee?quote:Op vrijdag 18 april 2025 06:57 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je moeder misschien, ik schrob liever een trap.
Mannen zijn pas cheap je opent een troll topic en de dms stromen binnen. Kennelijk is er vraag vanuit jullie zijde.
Een enkeling werkt voor plezier. De meesten werken voor snelle geld, gedwongen of whatever. Same for OF.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit zo is voor vele vrouwen die in de prostitutie werken? Zijn dat allemaal slachtoffers? Er werken ook mannen in de prostitutie als hoer/schandknaap, wat is daarmee?
Ah, dus toch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 07:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Een enkeling werkt voor plezier. De meesten werken voor snelle geld, gedwongen of whatever. Same for OF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |