Deze is wel een fijne qua moderne rap, al is het eigenlijk gewoon drum 'n bass met rapquote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen was de rapmuziek nog geinig. Nu is het allemaal zo negatief en het klinkt ook allemaal hetzelfde
Schandaligquote:Op woensdag 16 april 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gebruik nog plastic rietjes, dus nee.
Tot de grondquote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel de acapella van Schudden schijnbaar op mijn laptop staan
Zak zak zak zak maar lekker door
Dacht even dat je Shakira aan het luisteren wasquote:Op woensdag 16 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu overigens Zwitserse (hard)rock aanstaan
Shakra
Luister ik best vaak, en vind ik gewoon prima zo nu en dan...
Zo slecht gaat het nog niet met me hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht even dat je Shakira aan het luisteren was
Is wel een vrouw die lang goed blijft.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht even dat je Shakira aan het luisteren was
Belt 112quote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
Want je bil
Je bil
Je bil gaat ontploffen
Nou schudden met die billen niet stoppaaah niet stoppaaaah![]()
![]()
Ja als je hier opeens 'Waka waka, eh eh' in de rondte gaat roepen ga ik me wel zorgen makenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het nog niet met me hoor
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je hier opeens 'Waka waka, eh eh' in de rondte gaat roepen ga ik me wel zorgen maken
quote:
Zag vorige week Heidi Klum, die heeft ook een lange houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een vrouw die lang goed blijft.
Of je combineert ze, de Kok Dick songquote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
Tegenwoordig kunnen we dan Dick Schoof zingen
Dans maar en sjans maarquote:Op woensdag 16 april 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Want ik blijf langer hangen dan de wallen van Wim Kok
Stel je Dick Schoof als legeraanvoerder te paard op het slagveld voor, bij het eerste schot gaat hij stotteren, bij het tweede geeft hij zijn paard de sporen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
Tegenwoordig kunnen we dan Dick Schoof zingen
Kom er nu pas achter dat dat dus schijnbaar niet Maxima moest voorstellenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Ik probeerde dit te liken maar het lukte maar nietquote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je combineert ze, de Kok Dick song
Ik weet niet zo goed waar die man precies goed in is.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je Dick Schoof als legeraanvoerder te paard op het slagveld voor, bij het eerste schot gaat hij stotteren, bij het tweede geeft hij zijn paard de sporen.
Volgens mij heb ik hem dat een keer bij Bart horen vertellen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat dat dus schijnbaar niet Maxima moest voorstellenhttps://www.npo3fm.nl/nie(...)plaat-van-brainpower
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |