Dus moet je weer zomerkleding gaan kopen. Maar wat denk je dat deze zomer de trend wordt? Het hoeft niet alleen over kleding te gaan, alles mag...
Ik las ergens dat je weer legerbroeken krijgt. Dat lijkt me minder, vindt ik niet mooi. Ik hou zelf wel van gewoon beetje normale kleding een een shirtje erboven. Maar het lijkt we wel leuk om te weten wat jullie leuke zomerkleding vinden..
Ik de winkel waar ik werk (duurdere dameskleding) zie je voor de zomer:
- Veel linnen broeken
- Streepbroeken (in allerlei kleuren)
- Nog steeds 3/4 broeken
- Ook nog rokken tot net boven de knie
- Korte spijkerrokjes en -jasjes
- Tuniekbloezen (dus zonder knoopjes en soms ook vrij lang)
- In het algemeen vrij veel werkjes, texturen in de textiel en "wilde" prints
- Qua kleuren: pastel (veel lichtblauw en lichtroze ), maar ook hele felle rood/oranje tinten en felgroen, taupe en spierwit (ook voor broeken en truien)...
Dat pastel is dus niets voor mij, maar dat rood/oranje is helemaal mijn ding en die streepbroeken zijn het ook wel!
Legerbroeken is niet echt iets dat past in de winkel waar ik werk...
Nu nog mooi weer...
Ik vindt zelf toch ook wel die driekwart gewoon lekker lopen. En dan gewoon een shirtje daarboven, en sportschoenen eronder.
quote:vergeet niet je benen te scheren, niets is zo lelijk als een 3/4 broek bij een vent met witte huid en donker haar en voeten zonder sokken in een smetteloze witte gymp
Op vrijdag 21 februari 2003 18:43 schreef JeroenV het volgende:
Leuk om te lezen, jammer dat t damesmode isIk vindt zelf toch ook wel die driekwart gewoon lekker lopen. En dan gewoon een shirtje daarboven, en sportschoenen eronder.
verder Hik! tnx voor de tips, streepbroeken
ik zag bij de BIJ enorm veel natuurtinten en veel felle kleuren
-feloranje truitje
-2 linnen broeken
-en een roze jurkje
quote:Uhm, ben niet echt wit, meer getint.. Ben niet echt een lijk ofzo.. Maar wat maakt het uit, ik vind het lekker zitten..
Op vrijdag 21 februari 2003 18:47 schreef Kimmie het volgende:vergeet niet je benen te scheren, niets is zo lelijk als een 3/4 broek bij een vent met witte huid en donker haar en voeten zonder sokken in een smetteloze witte gymp
quote:kreukels waren toch al mode bij mij
Op vrijdag 21 februari 2003 19:01 schreef CartWOman het volgende:
En wéer allemaal kreukels en ruches...
een mouwloos shirt / singlet bij de heren, wat is jullie mening daarover (geen baseball shirt)
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:05 schreef Mirage het volgende:[..]
kreukels waren toch al mode bij mij
O ja, plooirok komt terug, da's wel leuk.
Met smalle plooien; soepele en transparante stoffen, dus niet zoals m'n oma ze droeg.
Leuke foto's gezien in italiaanse modebladen.
quote:Op de kleuren na, pastel
Op vrijdag 21 februari 2003 18:37 schreef Hik het volgende:
Ik de winkel waar ik werk (duurdere dameskleding) zie je voor de zomer:
- Veel linnen broeken
- Nog steeds 3/4 broeken
- Qua kleuren: pastel (veel lichtblauw en lichtroze), maar ook hele felle rood/oranje tinten en felgroen, taupe en spierwit (ook voor broeken en truien)...
Lopen op sneekers maar er toch zakelijk uitzien! Nou ja dat ga ik in ieder geval doen.
Natuurlijk mag een spijkerjack niet ontbreken.
quote:Doe toch maar niet.
Op vrijdag 21 februari 2003 19:09 schreef CartWOman het volgende:[..]
O ja, plooirok komt terug, da's wel leuk.
Met smalle plooien; soepele en transparante stoffen, dus niet zoals m'n oma ze droeg.
Leuke foto's gezien in italiaanse modebladen.
Tot nu toe zie ik voornamelijk dat de 'pofbroek' erg hip is. Ik kom net uit de Vero Moda en zag daar ook heel veel stoere t-shirtjes met een drukke print hangen. Bijna allemaal met extreem korte mouwtjes en in legertinten gecombineerd met rood/bruin/oranje. Ik vind ze vaak best leuk al mogen die mouwtjes van mij wat langer. Ik vind de oksel niet zo'n mooi lichaamsdeel.
De trainingspak uit de jaren '80 komt terug, nu in de vorm van tricots en trimbroeken. En kakkerige rugby- en poloshirts compleet met wapen op de borst geborduurd. Moest er altijd niets van hebben, maar zo'n rugbyshirt staat wel løk en met de horizontale strepen lijk ik minder smal.
Vandaag zag ik de nieuwe collectie bij The Sting in Veenendaal en naast de genoemde vrolijke felle kleuren is er nu gelukkig wel rekening gehouden met de minder progressieve drager, dus ook veel donkerblauw en blauwtinten. Gelijk maar wat gepast en gekocht.
Wat ik ook koop, ik kom toch weer terug op donkerblauw als basis. Die opvallende vrolijke kleurtjes mogen van mij gestolen worden.
quote:Welke winkel werk je dan Hik?
Op vrijdag 21 februari 2003 18:37 schreef Hik het volgende:
OK, ik werk sinds kort in een damesmodezaak, dus ik zal hier eens even mijn professionele licht over laten schijnen!Ik de winkel waar ik werk (duurdere dameskleding) zie je voor de zomer:
- Veel linnen broeken
- Nog steeds 3/4 broeken
- Qua kleuren: pastel (veel lichtblauw en lichtroze), maar ook hele felle rood/oranje tinten en felgroen, taupe en spierwit (ook voor broeken en truien)...
Dat pastel is dus niets voor mij, maar dat rood/oranje is helemaal mijn ding en die streepbroeken zijn het ook wel!
![]()
Legerbroeken is niet echt iets dat past in de winkel waar ik werk...![]()
Nu nog mooi weer...
De rouches en kreuken was ik nog vergeten, die hebben wij inderdaad ook, evenals de plooirokjes.
Wat voorbeeldjes van de TO-site (overigens vind ik dat de echt leuke dingen daar niet opstaan... )
Ik hoop btw niet dat dit gezien wordt als ontzettende spam. Zal de site er niet bijzetten, maar voor de creatieve internetter valt die wel te vinden
quote:JAAAAAAAAAH de gasmaskers komen weer helemaal terug in de mode!!
Op vrijdag 21 februari 2003 18:57 schreef Scighera het volgende:
over de legerkleding: Klopt, Stond een stuk in Der Spiegel. Enkele modellen hadden zelfs een gasmasker op
quote:och,in irak is het al mode daalijk
Op zaterdag 22 februari 2003 12:19 schreef dethoom het volgende:[..]
JAAAAAAAAAH de gasmaskers komen weer helemaal terug in de mode!!
quote:Koel! Ben ik toch nog voorloper in neo-folk uniform
Op vrijdag 21 februari 2003 18:57 schreef Scighera het volgende:
over de legerkleding: Klopt, Stond een stuk in Der Spiegel. Enkele modellen hadden zelfs een gasmasker op
* Elegy draagt trouwens ook in de zomer gewoon een lange zwarte spijker/legerbroek, New Rocks/boots en een zwart t-shirt. Of een bruin, groen of zwart overhemd natuurlijk, met zwarte stropdas
quote:Jezus-slippers... Hoe a-sexy.
Op zaterdag 22 februari 2003 11:05 schreef Hik het volgende:
Wat voorbeeldjes van de TO-site (overigens vind ik dat de echt leuke dingen daar niet opstaan...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |