abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8634998
Het is weer lekker weerm je krijgt weer zin in de zomer.

Dus moet je weer zomerkleding gaan kopen. Maar wat denk je dat deze zomer de trend wordt? Het hoeft niet alleen over kleding te gaan, alles mag...

Ik las ergens dat je weer legerbroeken krijgt. Dat lijkt me minder, vindt ik niet mooi. Ik hou zelf wel van gewoon beetje normale kleding een een shirtje erboven. Maar het lijkt we wel leuk om te weten wat jullie leuke zomerkleding vinden..

vrijdag 21 februari 2003 @ 18:37:49 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8635089
OK, ik werk sinds kort in een damesmodezaak, dus ik zal hier eens even mijn professionele licht over laten schijnen!

Ik de winkel waar ik werk (duurdere dameskleding) zie je voor de zomer:
- Veel linnen broeken
- Streepbroeken (in allerlei kleuren)
- Nog steeds 3/4 broeken
- Ook nog rokken tot net boven de knie
- Korte spijkerrokjes en -jasjes
- Tuniekbloezen (dus zonder knoopjes en soms ook vrij lang)
- In het algemeen vrij veel werkjes, texturen in de textiel en "wilde" prints
- Qua kleuren: pastel (veel lichtblauw en lichtroze ), maar ook hele felle rood/oranje tinten en felgroen, taupe en spierwit (ook voor broeken en truien)...

Dat pastel is dus niets voor mij, maar dat rood/oranje is helemaal mijn ding en die streepbroeken zijn het ook wel!
Legerbroeken is niet echt iets dat past in de winkel waar ik werk...

Nu nog mooi weer...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8635162
Leuk om te lezen, jammer dat t damesmode is

Ik vindt zelf toch ook wel die driekwart gewoon lekker lopen. En dan gewoon een shirtje daarboven, en sportschoenen eronder.

pi_8635236
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:43 schreef JeroenV het volgende:
Leuk om te lezen, jammer dat t damesmode is

Ik vindt zelf toch ook wel die driekwart gewoon lekker lopen. En dan gewoon een shirtje daarboven, en sportschoenen eronder.

vergeet niet je benen te scheren, niets is zo lelijk als een 3/4 broek bij een vent met witte huid en donker haar en voeten zonder sokken in een smetteloze witte gymp

verder Hik! tnx voor de tips, streepbroeken

ik zag bij de BIJ enorm veel natuurtinten en veel felle kleuren

fake a dream
pi_8635274
Ik heb al een aantal dingen gehaald voor de zomer maarjah of t mode is I dont know

-feloranje truitje
-2 linnen broeken
-en een roze jurkje

.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 18:57:50 #6
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8635434
over de legerkleding: Klopt, Stond een stuk in Der Spiegel. Enkele modellen hadden zelfs een gasmasker op
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8635455
Vrolijke lichte kleuren .

Ik heb vorrige week een oranje shirt gekocht !

pi_8635504
ik denk dat ik persoonlijk dit jaar maar voor de "positie" MODE ga
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8635507
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:47 schreef Kimmie het volgende:

vergeet niet je benen te scheren, niets is zo lelijk als een 3/4 broek bij een vent met witte huid en donker haar en voeten zonder sokken in een smetteloze witte gymp

Uhm, ben niet echt wit, meer getint.. Ben niet echt een lijk ofzo.. Maar wat maakt het uit, ik vind het lekker zitten..
pi_8635516
En wéer allemaal kreukels en ruches...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_8635579
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:01 schreef CartWOman het volgende:
En wéer allemaal kreukels en ruches...
kreukels waren toch al mode bij mij
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:07:29 #12
22495 RDV
Ik was hier
pi_8635611
De streepjesmotieven komen weer terug, en het oorlogmotief (van die legerpakken-achtig) komt ook weer in de mode
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:09:36 #13
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8635645
aan de dames:

een mouwloos shirt / singlet bij de heren, wat is jullie mening daarover (geen baseball shirt)

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_8635648
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:05 schreef Mirage het volgende:

[..]

kreukels waren toch al mode bij mij

O ja, plooirok komt terug, da's wel leuk.
Met smalle plooien; soepele en transparante stoffen, dus niet zoals m'n oma ze droeg.
Leuke foto's gezien in italiaanse modebladen.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Jubileum moderator vrijdag 21 februari 2003 @ 20:17:38 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_8636811
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:37 schreef Hik het volgende:
- Veel linnen broeken
- Nog steeds 3/4 broeken
- Qua kleuren: pastel (veel lichtblauw en lichtroze ), maar ook hele felle rood/oranje tinten en felgroen, taupe en spierwit (ook voor broeken en truien)...
Op de kleuren na, pastel , klinkt het allemaal heel veelbelovend.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 21 februari 2003 @ 20:34:53 #16
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_8637176
Ik denk dat deze zomer een nette/avontuurlijke look in de trend komt!

Lopen op sneekers maar er toch zakelijk uitzien! Nou ja dat ga ik in ieder geval doen.

Natuurlijk mag een spijkerjack niet ontbreken.

pi_8637884
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 19:09 schreef CartWOman het volgende:

[..]

O ja, plooirok komt terug, da's wel leuk.
Met smalle plooien; soepele en transparante stoffen, dus niet zoals m'n oma ze droeg.
Leuke foto's gezien in italiaanse modebladen.

Doe toch maar niet.

Tot nu toe zie ik voornamelijk dat de 'pofbroek' erg hip is. Ik kom net uit de Vero Moda en zag daar ook heel veel stoere t-shirtjes met een drukke print hangen. Bijna allemaal met extreem korte mouwtjes en in legertinten gecombineerd met rood/bruin/oranje. Ik vind ze vaak best leuk al mogen die mouwtjes van mij wat langer. Ik vind de oksel niet zo'n mooi lichaamsdeel.

vrijdag 21 februari 2003 @ 22:41:14 #18
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8640009
*zocht dit topic al*

De trainingspak uit de jaren '80 komt terug, nu in de vorm van tricots en trimbroeken. En kakkerige rugby- en poloshirts compleet met wapen op de borst geborduurd. Moest er altijd niets van hebben, maar zo'n rugbyshirt staat wel løk en met de horizontale strepen lijk ik minder smal.

Vandaag zag ik de nieuwe collectie bij The Sting in Veenendaal en naast de genoemde vrolijke felle kleuren is er nu gelukkig wel rekening gehouden met de minder progressieve drager, dus ook veel donkerblauw en blauwtinten. Gelijk maar wat gepast en gekocht.

Wat ik ook koop, ik kom toch weer terug op donkerblauw als basis. Die opvallende vrolijke kleurtjes mogen van mij gestolen worden.

The Internets, I needs it..
pi_8640053
Ik ga aandoen *roffel*

wat ik mooi vind

pi_8640056
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:37 schreef Hik het volgende:
OK, ik werk sinds kort in een damesmodezaak, dus ik zal hier eens even mijn professionele licht over laten schijnen!

- Veel linnen broeken
- Nog steeds 3/4 broeken

Dat pastel is dus niets voor mij, maar dat rood/oranje is helemaal mijn ding en die streepbroeken zijn het ook wel!
Legerbroeken is niet echt iets dat past in de winkel waar ik werk...

Nu nog mooi weer...

Welke winkel werk je dan Hik?
  zaterdag 22 februari 2003 @ 11:05:28 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_8645015
Ik werk bij Turn Over.

De rouches en kreuken was ik nog vergeten, die hebben wij inderdaad ook, evenals de plooirokjes.

Wat voorbeeldjes van de TO-site (overigens vind ik dat de echt leuke dingen daar niet opstaan... )

Ik hoop btw niet dat dit gezien wordt als ontzettende spam. Zal de site er niet bijzetten, maar voor de creatieve internetter valt die wel te vinden

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_8646053
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:57 schreef Scighera het volgende:
over de legerkleding: Klopt, Stond een stuk in Der Spiegel. Enkele modellen hadden zelfs een gasmasker op
JAAAAAAAAAH de gasmaskers komen weer helemaal terug in de mode!!
pi_8647517
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 12:19 schreef dethoom het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAH de gasmaskers komen weer helemaal terug in de mode!!

och,in irak is het al mode daalijk
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zaterdag 22 februari 2003 @ 14:19:11 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_8647634
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 18:57 schreef Scighera het volgende:
Koel! Ben ik toch nog voorloper in neo-folk uniform

* Elegy draagt trouwens ook in de zomer gewoon een lange zwarte spijker/legerbroek, New Rocks/boots en een zwart t-shirt. Of een bruin, groen of zwart overhemd natuurlijk, met zwarte stropdas

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 22 februari 2003 @ 15:10:55 #25
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_8648255
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 11:05 schreef Hik het volgende:
Wat voorbeeldjes van de TO-site (overigens vind ik dat de echt leuke dingen daar niet opstaan... )

[afbeelding]
[afbeelding]

Jezus-slippers... Hoe a-sexy.
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')