abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217385940
UPS is de slechtste bezorgdienst die ik ken, en dat wil wat zeggen, want de concurrentie is niet veel beter. Maar geen een is zo slecht georganiseerd als UPS.

Als UPS een pakje belooft te bezorgen tussen bijv. 10.00 en 14.00 uur, dan houden ze zich nooit aan dat tijdvak. Ik kan er dan vanuit gaan dat omstreeks half 3 het tijdvak verandert in "vandaag, voor het einde van de dag". Alsof je ook vandaag NA het einde van de dag zou kunnen bezorgen, volgens mij heet het dan morgen.

En omstreeks 4 uur komt er altijd het bericht dat het pakje niet bezorgd kon worden omdat ik niet thuis was. Onzin, ik ben rond die tijd altijd thuis, er is geen chauffeur geweest, er ligt ook geen niet-thuis briefje in de bus.

Wat dan helemaal leuk is, is dat (hoewel er hier binnen een straal van 2 km twee UPS-afhaalpunten PLUS een UPS-pakketautomaat in de buurt zijn) de chauffeur het pakket vervolgens dropt bij een afhaalpunt dat hier op 10 km vandaan ligt (en ik heb geen auto, dus moet ik 3 kwartier fietsen).

Ik heb al talloze malen geklaagd bij UPS. Daarbij moet je ook nog steeds steevast een kwartier naar een vrijwel onverstaanbaar bandje luisteren, Nederlands ingesproken maar met een zeer zwaar Amerikaans accent. Mijn klacht wordt genoteerd, maar er treedt geen beterschap op.

Ik heb zelfs een UPS MyChoice account aangemaakt, zodat je je bezorgvoorkeuren aan kunt geven. Ik heb ingesteld dat mijn pakket bij geen gehoor naar de pakketautomaat mag of (als het een aangetekend pakket is) naar de dichtstbijzijnde pakketshop. Maar de chauffeur negeert dit verzoek, en blijft het gewoon naar dat punt 10 km verderop brengen.

Echt, wat een graftyfusbedrijf!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 16 april 2025 @ 17:12:23 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_217385949
Geen klacht in OP, derhalve onterecht.
Tics van je petten.
  woensdag 16 april 2025 @ 17:15:23 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217385976
Kies dan ook gewoon voor DHL of DPD.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217386053
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:12 schreef nattermann het volgende:
Geen klacht in OP, derhalve onterecht.
De klacht is dat UPS nog niet dood is
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_217386057
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Kies dan ook gewoon voor DHL of DPD.
Helaas heb ik als ontvanger niks te kiezen. Dat doet de afzender.
pi_217386071
Wat hebben sommige mensen toch altijd pech met bezorgdiensten, bezorgers dit dat

Zelf gelukkig nooit last van :)
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 16 april 2025 @ 17:28:36 #7
503714 SebbeSwensje
pi_217386074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Helaas heb ik als ontvanger niks te kiezen. Dat doet de afzender.
Vertel de afzender dat ze zaken moeten doen met één van de eerdergenoemde bedrijven en dat je anders elders de portemonnee gaat trekken.
Appears.
  woensdag 16 april 2025 @ 17:30:37 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_217386088
Dit doen ze gewoon om jou te fucken en dat je dan een klacht maakt op FOK! en wij dan daar op reageren en vervolgens gaat iedereen weer verder met zijn zinloze bestaan.
Je bent een waardeloze agent.
pi_217386118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Dit doen ze gewoon om jou te fucken en dat je dan een klacht maakt op FOK! en wij dan daar op reageren en vervolgens gaat iedereen weer verder met zijn zinloze bestaan.
Ik wist het wel! Het is gewoon een fokking complot van die klootzakken om mij te zieken!
  woensdag 16 april 2025 @ 17:37:01 #10
503714 SebbeSwensje
pi_217386124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Ik wist het wel! Het is gewoon een fokking complot van die klootzakken om mij te zieken!
Denk het niet, je bent mij namelijk niet.
Appears.
  woensdag 16 april 2025 @ 17:59:40 #11
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_217386291
DPD is helemaal aids, die jatten gewoon je pakketjes tekenen er zelf voor.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_217386372
quote:
14s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:59 schreef cherrycoke het volgende:
DPD is helemaal aids, die jatten gewoon je pakketjes tekenen er zelf voor.
Het is een kwestie van pech of geluk. Mijn DPD-chauffeur doet prima werk, dat is ook al jaren lang dezelfde man. DHL is ook prima, die doen zelfs 2 bezorgrondes per dag. PostNL is wisselend, hier is een zeer groot verloop van chauffeurs. De ene doet het goed, de ander flikkert alle pakjes voor de hele flat in decentrale hal en zet zelf een krabbeltje.
pi_217386478
Ik ben 1/100000 eigenaar van postnl sinds kort
pi_217389069
UPS, I did it again...
pi_217390203
Precies of PostNL is zoveel beter? Daar krijg je je pakket ook altijd te laat of soms zelfs niet!
Cindy De Vuyst
pi_217391627
UPS heeft laatst bij een pakketje van 800 euro onbeheerd voor de deur neergezet toen ik toevallig dagje op kantoor was.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 17 april 2025 @ 10:59:10 #17
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217391785
Wat me aan UPS het meeste stoort is dat je pas op de dag zelf te zien krijgt dat ze die dag langskomen, en je kan pas andere instructies doorgeven als ze al een keer langsgeweest zijn.

En dat andere instructies doorgeven is soms ook een ramp want dan kom je in een soort loop terecht en kun je alsnog niks.

Maargoed, uiteindelijk komt het meestal wel goed, en met andere diensten heb je ook wel eens wat.
  donderdag 17 april 2025 @ 10:59:36 #18
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217391790
quote ipv edit MAN MAN MAN MAN MAN MAN
pi_217392657
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 10:59 schreef herverwijderd het volgende:
Wat me aan UPS het meeste stoort is dat je pas op de dag zelf te zien krijgt dat ze die dag langskomen, en je kan pas andere instructies doorgeven als ze al een keer langsgeweest zijn.

En dat andere instructies doorgeven is soms ook een ramp want dan kom je in een soort loop terecht en kun je alsnog niks.

Maargoed, uiteindelijk komt het meestal wel goed, en met andere diensten heb je ook wel eens wat.
Natuurlijk, maar bij UPS is het elke keer (!) hetzelfde liedje. Kijk bijvoorbeeld eens op Trustpilot. Daar zie je bij de reviews van UPS eigenlijk alleen maar de zelfde klachten: chauffeur beweert ten onrechte dat je niet thuis was, en vervolgens mag je kilometers verderop je pakket ophalen, terwijl er ook dichterbij gelegen UPS Access Points zijn.

Bij bijv. PostNL zie je nog wel eens variaties in de klachten, bijv. chauffeur tekent zelf voor aangetekend stuk en gooit het zo door de bus, pakket wordt onbeheerd voor deur gezet, chauffeur parkeert bus acociaal of rijdt te hard door woonerf, etc.

Dat lees je bij UPS niet of nauwelijks. Daar gaan vrijwel ALLE klachten uitsluitend over de situatie die ik al beschreef, dus daar lijkt het wel gewoon het beleid te zijn.
pi_217392877
Voor dat hongerloontje gooi ik dat pakket van jou in de sloot als je het niet zelf op komt halen TS.
  donderdag 17 april 2025 @ 14:04:33 #21
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_217393058
UPS heeft in de grotere provinciale steden ook nauwelijks pakketpuntem waardoor je idd kilometers moet fietsen of rijden. Soms zijn de pakketpunten vol en dan ben je helemaal het haasje. Tot slot werkt het instellen van de bezorgvoorkeuren voor geen meter idd. Toegegeven de chauffeurs zijn wel aardig en kunnen hier ook niks aan doen.
BAM dit is 3KB
pi_217393425
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 14:04 schreef Loll het volgende:
UPS heeft in de grotere provinciale steden ook nauwelijks pakketpuntem waardoor je idd kilometers moet fietsen of rijden. Soms zijn de pakketpunten vol en dan ben je helemaal het haasje. Tot slot werkt het instellen van de bezorgvoorkeuren voor geen meter idd. Toegegeven de chauffeurs zijn wel aardig en kunnen hier ook niks aan doen.
Maar de chauffeurs kunnen wel iets doen aan het ten onrechte beweren dat je niet thuis bent, terwijl ze in werkelijkheid niet eens in de buurt van je huis zijn geweest.
  donderdag 17 april 2025 @ 16:20:26 #23
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_217393763
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 15:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Maar de chauffeurs kunnen wel iets doen aan het ten onrechte beweren dat je niet thuis bent, terwijl ze in werkelijkheid niet eens in de buurt van je huis zijn geweest.
Op dat punt heb je zeker gelijk
BAM dit is 3KB
pi_217393834
En terwijl ik dit zit te typen, weer een mailtje van UPS dat ze zogenaamd om 16.04 uur voor mijn deur stonden en ik niet thuis was. Smerige teringleugenaars zijn het! En weer gaat het pakje naar een afhaalpunt 10 km verderop. En dan kan je wel via de site van UPS de afhaallocatie aanpassen, maar dan heb je behalve het tracking-nummer ook het Infonotice-nummer nodig (dat is het nummer dat op het niet-thuis briefje staat). Maar omdat die bezorger hier nooit geweest is, heb ik ook nooit een niet-thuis briefje. Echt! Wat een stervende hoeren grafbedrijf!

Er is eigenlijk maar 1 pakkettenbedrijf dat nog net iets slechter is dan UPS, dat is TransMission. Zelfde werkwijze als UPS (Op afstand de pakjes scannen als "geen gehoor"), met dit verschil dat TransMission niet eens over afhaalpunten beschikt. Dus dan MOET je dus een nieuwe afspraak maken, waarbij de kans groot is dat ze weer niet komen, en vervolgens sturen ze je pakje retour als onbestelbaar. Dat is echt een bedrijf waarvan je je afvraagt waarom mensen er mee in zee gaan.
pi_217405180
Vandaag dat hele klote-eind gefietst, 10 km naar een of ander godvergeten naargeestig industrie-terrein om m'n pakje op te halen. Voor de zekerheid van tevoren nog even de openingstijden gecontroleerd, Ja, ze waren open. Sta ik daar, zit er een briefje op de deur dat ze ivm Goede Vrijdag gesloten zijn. Kon ik onverricht ter zake weer terug. Morgen zijn ze ook dicht, en maandag ook, vanwege pasen. Dus MOET ik dinsdag nog een poging wagen, want woensdag gaat het retour. Echt, ik word zo ontzettend schijtziek van dat bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')