Ik hoop dat ons optreden mooi kleurrijk en licht zal zijn, want de landen om ons heen gaan waarschijnlijk voor iets duisters zoals Albanië, Zwitserland, Kroatië en Cyprus.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:17 schreef Eurochacha het volgende:
Met de achtergrondkleuren van de videoclip (dat oranje enzo) is het wel mooi hoor! Ga er even vanuit dat de lichten in dat kleurthema zal zijn
Ik kreeg hetzelfde gevoel. De enorm positieve reacties op de rode jas in de clip vielen op en dat vond ik inderdaad mooi. Ik vind dit pak nogal donker en krijg er een pyjama gevoel bij. Maar ach... we moeten elk jaar wat te zeiken hebben toch. En misschien staat het in de hele setting juist enorm goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind 't niet mooi. Lijkt wel Barney's pajama suit
Zoiets zei ik ook al ja, maar ik ben waarschijnlijk te oud en niet-hip om dat te snappen, dus oke.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vind 't niet mooi. Lijkt wel Barney's pajama suit
TLC droeg het half jaren 90 in Creep, dus hoe oud ben je werkelijk?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zoiets zei ik ook al ja, maar ik ben waarschijnlijk te oud en niet-hip om dat te snappen, dus oke.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |