Waarom zo agressief? Dat is toch hun probleem? Niet de jouwe! Hoe andere mensen leven moeten zij zelf weten, daar heb jij niets mee te maken.quote:
Joop werkt op de sociale werkplaats totdat hij besluit een manager voor rotte vis uit te maken. Dan laat hij zijn intercedent een nieuwe sociale werkplaats zoeken.quote:Op woensdag 16 april 2025 06:57 schreef herverwijderd het volgende:
Werken die allemaal bij jou in de betoncentrale?
Lekker achter de geraniums blijven zitten yolo.quote:Op woensdag 16 april 2025 06:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
...En dan vervolgens gaan janken als ze gekidnapt worden door een Mexicaans drugskartel of als ze een Noord-Koreaans heropvoedingskamp van binnen mogen zien omdat ze met een duckface hebben geposeerd naast een standbeeld van de grote leider.
En dat alleen om interessant te doen vanwege de verwondering en de likes, of als je er van terug kan komen huilie-huilie.
Gooi jezelf weg!
Los van dat idiote dictatuur en Russische tokkies, heeft Moskou oprecht een van de prachtigste stadscentra en metronetwerken waar ik ooit geweest ben (ver voor de oorlog overigens).quote:Op woensdag 16 april 2025 07:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ja of van die debieltjes die naar Rusland gaan. Ik gun ze enkeltje gulag
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Los van dat idiote dictatuur en Russische tokkies, heeft Moskou oprecht een van de prachtigste stadscentra en metronetwerken waar ik ooit geweest ben (ver voor de oorlog overigens).
Het is alleen erg jammer dat het in Rusland ligt en dat het Kremlin daar zetelt.
Oh wow, thanks voor de tip, ik heb dat programma op mijn lijstje gezet.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet ineens denken aan dat tv-programma "Reis om de wereld met 80-jarigen".
Zitten ze daar op het Rode Plein, zegt zo'n (volgens mij) Amsterdams oudje met een zwaar accent en attitude: "Moet je die mensen hier eens zien zeg, wat een treurwilgen! Er kan nog geen glimlach van af!"
(Was een erg mooi programma trouwens!)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 april 2025 11:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Oh wow, thanks voor de tip, ik heb dat programma op mijn lijstje gezet.![]()
![]()
Altijd grappig om mensen te zien die niet snappen dat Oostblokkers standaard nors in de eerste contact zijn en altijd nors kijken. Maar zodra ze je vertrouwen en zich open voor je stellen, zijn het een van de liefste en meest gastvrije volkeren die er zijn.
(Alleen een beetje jammer van de nationalisme, maar dat hoort bij hun cultuur)
De VS ga je ook niet meer voor de naar toe lol tegenwoordig. Voor je het weet zit je in een Gulag in El Salvador omdat je ooit wat negatiefs over Trump hebt gezegd..quote:Op woensdag 16 april 2025 11:44 schreef Näsenbar het volgende:
Van die mensen die een jaar sparen om twee weekjes naar de VS te gaan en dan gaan zeggen hoe fantastisch het daar is
Heeeerlijk, Friet van Piet en Tante Ans twee deuren verder. Hele dag Hollandse muziek aan en we gooien nog ff een kroketje in de frituur.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:42 schreef flipsen het volgende:
Sowieso, "reizen"Gewoon lekker op de camping, ja toch?
Precies! Al die onzin van verre reizen, urenlang in zo´n vliegtuig zitten. Gewoon caravan achter de auto haken en gaan!quote:Op woensdag 16 april 2025 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heeeerlijk, Friet van Piet en Tante Ans twee deuren verder. Hele dag Hollandse muziek aan en we gooien nog ff een kroketje in de frituur.
En ook nog lekker een bakje bier per dag wegtikken. Ook niet vergeten om je pens, verkregen door 40+ jaar aan inactiviteit, rood te laten branden door de zon.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heeeerlijk, Friet van Piet en Tante Ans twee deuren verder. Hele dag Hollandse muziek aan en we gooien nog ff een kroketje in de frituur.
En dat kan eventueel ook op een camping in Spanje.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Moslimlanden natuurlijk!!11!! Hoe durven mensen daar heen te gaan wetende dat ze daarmee de toorn des Fok over zich heen afroepen!1!!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:21 schreef SEMTEX het volgende:
Anyway. Wat is de definitie van een 'achterlijk land' ?
Ik zal wel weer een uitzondering zijn dat ik best naar Abu Dhabi wil en daarvoor ook graag een sluier zal dragen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moslimlanden natuurlijk!!11!! Hoe durven mensen daar heen te gaan wetende dat ze daarmee de toorn des Fok over zich heen afroepen!1!!
Ik hoop ook echt dat op afzienbare tijd dat land normaliseert want ik zou dat heel graag eens willen zien en ervaren,quote:Op woensdag 16 april 2025 10:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Los van dat idiote dictatuur en Russische tokkies, heeft Moskou oprecht een van de prachtigste stadscentra en metronetwerken waar ik ooit geweest ben (ver voor de oorlog overigens).
Het is alleen erg jammer dat het in Rusland ligt en dat het Kremlin daar zetelt.
Alle landen die niet aan je beperkte wereldbeeld voldoen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:21 schreef SEMTEX het volgende:
Anyway. Wat is de definitie van een 'achterlijk land' ?
Het ziet er naar uit dat ik voor de 2e keer naar Pakistan (want =hemel als je van echt hoge bergen met ijs houd) ga deze zomer. HOE DURF IK!!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een uitzondering zijn dat ik best naar Abu Dhabi wil en daarvoor ook graag een sluier zal dragen.
Als vrouw toch minder toegankelijk dan voor een man.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik voor de 2e keer naar Pakistan (want =hemel als je van echt hoge bergen met ijs houd) ga deze zomer. HOE DURF IK!!!!Misschien dat ik eerst maar eens toestemming moet vragen aan de Fok-zuiverheidscommissie voor ik er überhaupt over nadenk te gaan.
Rusland, en niet alleen Moskou en St Petersburg, is prachtig, alleen wel jammer dat de Russische cultuur nogal wat kutte kanten heeft.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat op afzienbare tijd dat land normaliseert want ik zou dat heel graag eens willen zien en ervaren,
Valt reuze mee, het is geen India. En ze zien graag toeristen die centjes meenemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als vrouw toch minder toegankelijk dan voor een man.
Ik volgde ooit op Twitter een visit-Pakistan achtig account waar ik de meest prachtige moskeeën voorbij zag komen. Die zou ik graag een keer in het echt willen zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat ik voor de 2e keer naar Pakistan (want =hemel als je van echt hoge bergen met ijs houd) ga deze zomer. HOE DURF IK!!!!Misschien dat ik eerst maar eens toestemming moet vragen aan de Fok-zuiverheidscommissie voor ik er überhaupt over nadenk te gaan.
quote:Op woensdag 16 april 2025 14:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat filmpje in Moskouquote:Op woensdag 16 april 2025 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Was deze eerste dame die die opmerking maakte.
Ze zijn er vanwege deze man naar toe gegaan:
Bekijk deze YouTube-video
(Iedereen die er aan meedoet heeft een eigen specifieke wens die ze in vervulling laten gaan op een plek van bestemming.)
Echt wel he!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:20 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dat filmpje in Moskou
Wat mooi. Die man is zo ontroerd en intens gelukkig op dat moment.
Ik ben dol op zulk spul:quote:Op woensdag 16 april 2025 15:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik volgde ooit op Twitter een visit-Pakistan achtig account waar ik de meest prachtige moskeeën voorbij zag komen. Die zou ik graag een keer in het echt willen zien.
Wat gaaf!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Huh watquote:
Doe dan Nepal.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb diverse mensen gesproken die elk jaar naar de camping gaan aan de rand van de stad.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:42 schreef Roesjesjager het volgende:
Onterechte klacht, weet je hoeveel Nederlanders er in Nederland op vakantie gaan? Een achterlijker land kan ik me niet bedenken.
Ik ben in Abu Dhabi geweest (2019) en heb daar echt geen sluier hoeven dragen. Alleen toen we de moskee bezochten moest ik een gewaad aan die ze daar uitdeelden aan alle vrouwen.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een uitzondering zijn dat ik best naar Abu Dhabi wil en daarvoor ook graag een sluier zal dragen.
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2025 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat op afzienbare tijd dat land normaliseert want ik zou dat heel graag eens willen zien en ervaren,
Nee, was wat aan het WOG'gen.quote:Op donderdag 17 april 2025 02:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh wat
Ah ik zie nu de TT. Wil je echt antwoord?
Die bedoel ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben in Abu Dhabi geweest (2019) en heb daar echt geen sluier hoeven dragen. Alleen toen we de moskee bezochten moest ik een gewaad aan die ze daar uitdeelden aan alle vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 17 april 2025 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, mochten er vragen zijn, ik bied:Van al je bestemmingen, waar kan je het best een hond met hypochondrie mee naartoe nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk aan het milieu voordat u deze post print.
Nederland, Zwitserland en Duitsland zijn het meest geschikt. Andere goede opties zijn Zweden, Oostenrijk, Luxemburg, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Bestemmingen als Thailand, Bolivia, Honduras, IJsland en Vaticaanstad kun je beter vermijden.quote:Op donderdag 17 april 2025 16:58 schreef N�senbar het volgende:
Van al je bestemmingen, waar kan je het best een hond met hypochondrie mee naartoe nemen?
Ik vond El Salvador best goed te doen twee weken geleden eigenlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 12:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De VS ga je ook niet meer voor de naar toe lol tegenwoordig. Voor je het weet zit je in een Gulag in El Salvador omdat je ooit wat negatiefs over Trump hebt gezegd..
Ik zou zeggen Argentinie. Mijn vrouw is de Argentijnse hondenfluisteraarquote:Op donderdag 17 april 2025 16:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Van al je bestemmingen, waar kan je het best een hond met hypochondrie mee naartoe nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |