Waar komt dit toch vandaan?
Vandaag weer een pareltje voor in de boeken.
Ik stap in de bus, waar achterin zo van die stoelen zijn in de rijrichting. 3 stuks, waarvan de middelste bezet door een Louis Vuitton tas van aanmerkelijke properties. Aangezien TS graag ook even wil zitten tijdens de rit, vraagt hij netjes of ze plaats wil maken. Met "ze" bedoel ik natuurlijk de Karen in kwestie. Hoog opgedirkt met allerhande plamuur en opschmuck, inclusief walm van een goedkoop parfum. Eigenlijk wilde ik daar al niet meer gaan zitten na dit te hebben opgemerkt, maar de vraag was al gesteld; "kan ik daar zitten alstublieft?"
Het antwoord: "liever niet, ik moet nog twee haltes en de tas kan niet op de vloer"
Pardon?! Dus e.e.a. ontaardde helaas in wat ordinair bekvechten waarbij de Karen zonder veel succes probeerde haar mede passagiers ervan te overtuigen dat haar tas toch écht en zitplaats nodig had.
Uiteindelijk trok ze haar tas met een verontwaardigde grimas weg, waarbij het plamuur reeds scheurtjes begin te vertonen, en wurmde zich een weg richting voren in de bus, waarna ik opgelucht kon zitten.
Klacht: Karen - gedrag
Subklacht: moest nog zeker 5 minuten die goedkope parfum ruiken.