0 regels kan inderdaad niet bij Excel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ik deed dat ook maar ik had te weinig mogelijkheden qua aantallen regels in Excel. Nu maar gestopt.
Nee, lijkt me nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:18 schreef Moofasah het volgende:
Is het gangbaar om een sex-list bij te houden?
Jaquote:So, meer mensen...?
Gewoon een encrypted usb-stickje.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:58 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zat ooit eens te denken om alle foto's van chicks op naam in mappen te sorteren i.p.v. gewoon 1 grote whatsapp mijn ontvangen bestanden map te hebben maar bedacht me toen dat het misschien een beetje creepy is stel je gaat dood ofzo en je nabestaanden checken je harde schijf dan maar beter gewoon alles in 1 map bewaren
Allemaal lege lijstjes naast elkaarquote:Op woensdag 16 april 2025 00:36 schreef einzeinz het volgende:
Wil je dat lijstje ook online gooien? Dan kunnen we vergelijken met eigen ervaringen.
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Allemaal lege lijstjes naast elkaar
Hoeveel heb je er mee gemaakt?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:19 schreef Sakura het volgende:
Alleen tijdens een gangbang is dat moeilijk, gaat dan zo snel allemaal. Plus dat iedereen naakt is en dus geen legitimatie bij zich hebben. 😜
Gewoon een laptop met excel sheet geopend op het naast het bed.quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:19 schreef Sakura het volgende:
Alleen tijdens een gangbang is dat moeilijk, gaat dan zo snel allemaal. Plus dat iedereen naakt is en dus geen legitimatie bij zich hebben. 😜
Die tel zijn we al een hele tijd kwijt 😜quote:
Had nou maar een lijstje bijgehouden...quote:Op maandag 21 april 2025 10:01 schreef Sakura het volgende:
[..]
Die tel zijn we al een hele tijd kwijt 😜
Op deze manier blijven alleen de bijzondere je bijquote:Op maandag 21 april 2025 22:56 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Had nou maar een lijstje bijgehouden...
'Veel' en 'meer dan 40'. Tenzij je een nulletje vergeten bent, is dat een beetje tegen strijdig, nietwaar?quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:17 schreef oppiedoppie het volgende:
Toen ik de eerste keer had gezoend had ik dat ook opgeschreven in een boekje. Dat boekje is nu ongeveer 40 jaar oud. Ik kreeg de smaak goed te pakken en had soms wel met 4 jongens op een avond gezoend. Toen kwam er steeds meer bij en daar had ik symbooltjes voor bedacht. Beetje voelen, hand in broekje etc etc. Maar had er geen legenda bij gemaakt dus nu heb ik een boekje met namen waar oplopend steeds meer symbooltjes achter komen. Plus nog 2 symbooltjes waar ik de naam de volgende dag was vergeten. Bruine krullen plus naam discotheek staat er een keer. Maar ik moet zeggen dat ik pas veel later echt sex ging hebben, toen stopte het boekje eigenlijk ook. Maar poe heb er wel met veel gezoend, meer dan 40 sowieso. Toen mijn man dat boekje vond was dat best een beetje genant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |