quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat hebben @:liesje1979 en @:dr_flash gedaan
quote:
i'm the only gay in the villagequote:
Ohhquote:
Een beetje interesse tonen de meeste mensen wel, maar dan moet je dat alleen niet direct interpreteren als interesse in alle details. Want dan zonen ze gelijk weer uit.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
Maar mensen zijn gewoon überhaupt niet zo goed met interesse tonen in andermans hobby's als dat niet in hun eigen straatje past
Terwijl het nou niet direct een breinbreker wasquote:
"Life is like a box of chocolates"quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hobby's zijn ook gewoon iets heel persoonlijks, ik loop elke dag rondjes, dat snappen ook een hoop mensen niet
Ja dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een beetje interesse tonen de meeste mensen wel, maar dan moet je dat alleen niet direct interpreteren als interesse in alle details. Want dan zonen ze gelijk weer uit.
geen idee eigenlijk maar dat was wel een hint zodat ik de grap niet helemaal voor hoefde te kauwen aan iemand met brainfogquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh wat, hebben we geen andere gays in ons dorp? Niet echt divers
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Life is like a box of chocolates"
Het is al slaaptijd okequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl het nou niet direct een breinbreker was
Waarom lig je er nog niet in danquote:
Omdat de bank ook heel comfi ligtquote:
Nizzie is een meisje die meisjes leuker vindt dan jongetjes, een bijnaam die ze voor zulk soort meisjes wel eens willen gebruiken is een 'pot'. Bij de grap van Nizzie in de oven stoppen bij de term 'pottenbakken' wordt dus met een knipoog gekeken naar het woord 'pot' in combinatie met 'bakken', iets dat doorgaans vaak in een oven plaatsvindt.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk maar dat was wel een hint zodat ik de grap niet helemaal voor hoefde te kauwen aan iemand met brainfog
En wat als er meerdere opties op jou van toepassing zijn??quote:
Ik wou al zeggen.. niemand hongerig? Leugens!quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik zou zeggen all of the above maar... nee pot en hongerig
Als we bij jou gaan eten dan is het altijd eten wat de pot schaftquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:23 schreef Nizno het volgende:
ik zou zeggen all of the above maar... nee pot en hongerig
Heb je daar geen dekbed en kussen liggen, dan hoef je niet op te staanquote:
Dan moet je hongerig kiezen. Dat is vanaf nu een regel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En wat als er meerdere opties op jou van toepassing zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |