Mjaquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien komt het ook wel omdat door digitale fotografie het een hobby is geworden die heel toegankelijk is geworden voor iedereen. Vroeger was een foto vaak een unieke momentopname waar je je tijd voor nam, eigenlijk wat Zwab nu dus nog doet met zijn analoge camera's. Tegenwoordig kan iedereen van alles op elk moment een foto maken en wordt iedereen er door overladen.
Heel plat gezegd is fotografie als hobby eigenlijk te 'gewoon' geworden
Die snurkt nog denk ik. Toch @bitterbal ?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Heeft de Bal al d'r felicitaties in ontvangst genomen?
ken je logikwis?quote:
Cool!quote:
Het is daar 5 uur 's nachts, geef d'r nog even een uurtjequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Heeft de Bal al d'r felicitaties in ontvangst genomen?
Dat vond ik voorheen wel leuk idd. Maar het lukt me nu niet meer door de brainfogquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken je logikwis?
dat je van bijv meerdere mensen uitvogelen hoe laat ze op welke locatie aankwamen door middel van een aantal hints?
Is niet heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat altijd helemaal geweldig, ik snap die puzzels niet zo goed
Ja heb het ooit een keer met m'n moeder gedaan omdat het op vakantieveilingen met een high tea erbij als aanbod stond. Was super leukquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool!
Dat lijkt me echt zoiets dat leuk is om een keer te doen
Ja het is natuurlijk ook niet allemaal zo zwart-wit, maar analoge techniek is natuurlijk verouderd, veel mensen zijn er inmiddels niet meer mee opgegroeid of al zo lang gewend aan digitaal dat ze vergeten dat het bestaat.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Bij Zwab gaat het niet alleen om het plaatje schieten natuurlijk. Anders had deed ie het ook wel met een digitale camera.
Beetje hetzelfde als vanaf scratch een taart bakken en versieren of een kant en klare taart kopen met een zakje versiersels.
Resultaat is 'hetzelfde', maar het procesonderdeel valt bij de ene helemaal weg terwijl dat juist het grootste deel van de hobby is.
ja snap ik. moet je ook echt een klik in herkennenquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vond ik voorheen wel leuk idd. Maar het lukt me nu niet meer door de brainfog
Mijn moeder doet sudoku, naaien, breien, borduren, haken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat te denken, wat vonden mijn ouders eigenlijk leuk? Wat was hun hobby? O ja, wijn drinken![]()
Ja mijn ouders hadden ook meer hobby's hoorquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder doet sudoku, naaien, breien, borduren, haken.
En mijn vader doet van die puzzelspelletjes op zijn tablet (2048 achtige spelletjes), sudoku en rommelen in de schuur.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb het ooit een keer met m'n moeder gedaan omdat het op vakantieveilingen met een high tea erbij als aanbod stond. Was super leukDaarna nog een aantal dingen gemaakt. Moet het weer eens doen eigenlijk.
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk ook niet allemaal zo zwart-wit, maar analoge techniek is natuurlijk verouderd, veel mensen zijn er inmiddels niet meer mee opgegroeid of al zo lang gewend aan digitaal dat ze vergeten dat het bestaat.
Dit was mijn mozaïek knutselwerkjequote:Op dinsdag 15 april 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb het ooit een keer met m'n moeder gedaan omdat het op vakantieveilingen met een high tea erbij als aanbod stond. Was super leukDaarna nog een aantal dingen gemaakt. Moet het weer eens doen eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Zo, die zit er op
Ohja, stucen is ook klaar
Wil je Nizzie in de oven gooienquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cursusje pottenbakken ofzo zou ik ook wel leuk vinden
2048 speel ik altijd in het vliegtuig, lekker tijdverdrijfquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder doet sudoku, naaien, breien, borduren, haken.
En mijn vader doet van die puzzelspelletjes op zijn tablet (2048 achtige spelletjes), sudoku en rommelen in de schuur.
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja snap ik. moet je ook echt een klik in herkennen
Dat hebben @liesje1979 en @Dr_Flash gedaanquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cursusje pottenbakken ofzo zou ik ook wel leuk vinden
Mijn ouders hobby's waren huiskamerdansen, lachen en vrijen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat te denken, wat vonden mijn ouders eigenlijk leuk? Wat was hun hobby? O ja, wijn drinken![]()
Ik snap het nietquote:
Nee hobby's zijn ook gewoon iets heel persoonlijks, ik loop elke dag rondjes, dat snappen ook een hoop mensen nietquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel
Maar mensen zijn gewoon überhaupt niet zo goed met interesse tonen in andermans hobby's als dat niet in hun eigen straatje past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |